MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Tegneseriebobler i windows XP
Fra : Leif Langeskov Pouls~

Dato : 09-07-02 23:10

Hvordan disables tegneserieboblerne i win XP.
Når jeg peger på START-knappen popper der en boble frem der fortæller at jeg
skal klikke her for at starte, når jeg peger på LUK får jeg at vide at jeg
skal klikke her for at lukke og så fremdeles.

mvh. leif

Fra : Lars Stokholm

Dato : 09-07-02 23:48

In dk.edb.system.ms-windows Leif Langeskov Poulsen wrote:

> [...]
>skal klikke her for at starte, når jeg peger på LUK får jeg at vide at jeg
>skal klikke her for at lukke og så fremdeles.

Jeg garanterer ikke noget, men dette her vil muligvis virke: Start ->
Kør -> Regedit -> HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Microsoft \ Windows \
CurrentVersion \ Explorer \ Advanced -> 'EnableBalloonTips' = '0'
(DWORD).

--
Lars Stokholm

Fra : [6800] B. Rosch

Dato : 10-07-02 07:31

Lars Stokholm wrote:

> [...]
> Kør -> Regedit -> HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Microsoft \ Windows \
> CurrentVersion \ Explorer \ Advanced -> 'EnableBalloonTips' = '0'
Det er lettere at bruge MS tweak fra powertoy der kan det direkte
aktiveres/deaktiveres

--
Fjern NO SPAM i emailadresse
Med venlig hilsen

Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002

Fra : Lars Stokholm

Dato : 10-07-02 11:43

In dk.edb.system.ms-windows [6800] B. Rosch wrote:

>Det er lettere at bruge MS tweak fra powertoy der kan det direkte
>aktiveres/deaktiveres

Det er vel en smagssag. Hvis ikke du har programmet og er ret kvik
mht. registreringsdatabasen, så er det andet nok nemmere :) Vil du slå
ballon-tips'ne til igen, kan du bare sætte 'EnableBalloonTips' = '1'.
--
Lars Stokholm

Fra : Klitgaard

Dato : 10-07-02 10:14

http://www.tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=497

--
....Klitgaard

Fra : Leif Langeskov Pouls~

Dato : 10-07-02 15:53

> jeg
>
> http://www.tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=497

De boblede bobler fik jeg fjernet med Tweak XP/reg. databasen, men de
kantede er der stadig.
Filen gpedit.msc der omtales i ovennævnte link findes ikke på min
maskine???? (XP Home)
Det er tilsyneladende den der kan fjerne hints i firkantede bobler.

mvh. leif

Fra : Madsen

Dato : 10-07-02 15:59

Leif Langeskov Poulsen skrev:

> Filen gpedit.msc der omtales i ovennævnte link findes ikke på min
> maskine???? (XP Home)

Nej, den findes kun på Pro-versionen.

Madsen.