Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fuji asa 800??
Fra : Michael Jensen

Dato : 09-07-02 21:09

Jeg vil godt høre om der er nogen som har lidt erfaring med denne film, da
jeg overvejer at købe en 3pak. Bliver billederne for kornede eller er
kvaliteten tilfredsstillende, hvis de ikke skal forstørres alt for meget ?

--
Venlig Hilsen

Michael Jensen
E-mail: michael@freezz.dk

Fra : Amund Johansen

Dato : 09-07-02 22:48

"Michael Jensen" <michael@FJERNDETTEfreezz.dk> wrote in

> [...]
> da jeg overvejer at købe en 3pak. Bliver billederne for kornede eller
> er kvaliteten tilfredsstillende, hvis de ikke skal forstørres alt for

   Hvis det er "Fuji Press 800" du snakker om (selges også som Superia
800 enkeltvis, "Press" i 20-pakning) så er det en meget bra film. Hvis du
først trenger 800 ISO er det ikke noe å lure på. Korn er ikke noe problem
med mindre du skal lage bilder i 40x50.

mvh
Amund

--
I'll see you on the dark side of the moon

http://home.online.no/~amunjoha/

Fra : Michael Jensen

Dato : 09-07-02 23:06

"Amund Johansen" <nospam_amundjo@online.no.feil> skrev i en meddelelse
> [...]
> først trenger 800 ISO er det ikke noe å lure på. Korn er ikke noe problem

Er der forskel på Fuji Press 800 og Fuji Superia 800 ?

Fra : Amund Johansen

Dato : 10-07-02 15:12

> Er der forskel på Fuji Press 800 og Fuji Superia 800 ?

Nei

Amund

Fra : Lars Schou

Dato : 10-07-02 08:48

michael@fjerndettefreezz.dk writes:
> [...]
>jeg overvejer at købe en 3pak. Bliver billederne for kornede eller er
>kvaliteten tilfredsstillende, hvis de ikke skal forstørres alt for meget ?

Jeg har i flere år benyttet fuji 800 press til at lave billeder fra
musikfestivaller, hvo lyset jo kan være meget begrænset.

Jeg har efterfølgende fået produceret en lang række forstørrelser i 20x 30
og der er bare rigtig gode uden problemer med korn, så god fornøjelse med
det.

Schou

Fra : WebCat

Dato : 10-07-02 10:17