IIS + php?
Fra : Christian Nielsen

Dato : 10-02-01 15:36

Undskyld det glemte jeg!

Jeg har en IIS-webserver (win2000 adv serv). Hvordan installeres php4 her?
Er der nogen, der kender til en manual?

Chr

Fra : Henrik Larsson

Dato : 10-02-01 16:19

> Jeg har en IIS-webserver (win2000 adv serv). Hvordan installeres php4 her?
> Er der nogen, der kender til en manual?

http://www.php.net/manual/

Mvh Henrik

Fra : Jakob Andersen

Dato : 10-02-01 17:01

"Christian Nielsen" <ambolt@worldonline.dk> skrev

Kig lidt på <http://php.weblogs.com/easywindows>

--
Jakob Andersen
"Den eneste måde at lære HTML, er at prøve sig frem -

Fra : Kenneth Jørgensen

Dato : 12-02-01 11:32

W2k adv serv ehh? nogen som har mange penge

Fra : Zoologic2 (me to)

Dato : 24-07-01 23:43

Tja... Så kan man jo tænke lidt over det!

Nils