Nokia 3310 vers. 5.47 og 5.55
Fra : Bjørn

Dato : 09-07-02 17:51

Hej

Købte for 14 dage siden en 3310 og har ikke haft andet end bøvl med SMS
funktionerne...læste så her på siden at det nok skyldtes en fejl i
softwaren (vers. 5.47, hvilket min havde). Har lige netop fået den
opgraderet hos forhandleren til vers. 5.55 og så er mine spørgsmål:

er der nogle kendte fejl i denne version???

der skulle være flere menuer i vers 5.55...hvordan aktiverer man dem???

mvh Bjørn

PS: er det samtlige 3310'ere med vers 5.47 der laver ulykker eller er
det kun enkelte der er uheldige???

Fra : B. Dam

Dato : 09-07-02 20:41

> PS: er det samtlige 3310'ere med vers 5.47 der laver ulykker eller
> er det kun enkelte der er uheldige???

AFAIR så har stortset allesammen det problem. Noget af en bummert fra
Nokias side af, at sende et stortset defekt parti ud.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 15-07-02 16:33

B. Dam skrev:

>AFAIR så har stortset allesammen det problem. Noget af en bummert fra
>Nokias side af, at sende et stortset defekt parti ud.

Det er jo softwaren den er gal med - der er ikke nogen 5.47'ere der
fungerer helt optimalt når man skriver/læser SMS.

Med 5.55 og 5.57 skulle problemerne være løst.

Venligst,
Lasse Hedegaard

** - Nu også unlocking af Nokia 3410 og 5210! **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)