MS Windows
briani 27239
windows support??
Fra : P.Sørensen

Dato : 09-07-02 17:09

Sig mig - er det bare min pc og/eller XP, der er noget galt med...eller har
I også kun firkanter i stedet for bogstaver på Microsofts support sider??
Check lige her: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=fh;rid;kbinfo

????
Afventer med spænding svar fra hvem som helst...!
Preben

Fra : Madsen

Dato : 09-07-02 17:22

P.Sørensen skrev:

> [...]
> med...eller har I også kun firkanter i stedet for bogstaver på
> Microsofts support sider?? Check lige her:

Siden fejler ikke noget her.

Det må være noget med dine tegnsætsindstillinger i browseren.
Min står sådan her:
http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/ie6/tegnsaet.png

Madsen.

Fra : P.Sørensen

Dato : 09-07-02 20:12

> Min står sådan her:
> http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/ie6/tegnsaet.png
>
> --
> Med venlig hilsen
> Madsen

Ja, sådan står min også - men alligevel har jeg bare firkanter i stedet for
tekst.
Og det gælder KUN microsoft support siden!?
Andre sider synes ok.
Jeg forstår intet - men nu tager jeg på ferie - så har det nok "rettet sig",
når jeg kommer hjem igen ??!
Preben

Fra : Madsen

Dato : 09-07-02 20:19

P.Sørensen skrev:

> Ja, sådan står min også - men alligevel har jeg bare firkanter i
> stedet for tekst.

Har du prøvet at klikke på "Auto-Select" ?

> Og det gælder KUN microsoft support siden!?
> Andre sider synes ok.

Mystisk.

> Jeg forstår intet - men nu tager jeg på ferie - så har det nok
> "rettet sig", når jeg kommer hjem igen ??!

Tror du? Tja, man ved jo aldrig, men du må da have en god ferie. :)

Madsen.

Fra : P.Sørensen

Dato : 09-07-02 20:45

> Har du prøvet at klikke på "Auto-Select" ?

Ja, det gør ingen forskel.

god ferie. :)

Tak.

Fra : Madsen

Dato : 09-07-02 21:08

P.Sørensen skrev:

> Ja, det gør ingen forskel.

Nå, så giver jeg op. Måske de ved det i browser-gruppen.

> god ferie. :)

Same2u. :)

Madsen.

Fra : Morten

Dato : 09-07-02 17:24

> [...]
> I også kun firkanter i stedet for bogstaver på Microsofts support sider??

Det ser fint ud herfra. Et mærkeligt problem, du har.

Mvh.
Morten