Americas army, 2 spoergsmaal
Fra : Simon Kamber

Dato : 09-07-02 14:50

Når man er færdig med infanteriskolen i AA, får man adgang til en ny
kamp med et eller anden laseretelleandet udstyr. Men når jeg går ind i
den kommer jeg bare ud i main menu igen. Er det fordi den del kun kan
gennemføres i multiplayer?

Og I skydeprøven skal man ramme 36 targets for at blive expert. Men på
de fjerneste targets sker det jeg ramer ved siden af selvom jeg zoomer
og sigter lige i midten. Kan man på en eller anden måde sigte mere
præcist (skyde lige efter at han ånder ud eller sådan noget)?
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Fra : Thomas G

Dato : 09-07-02 15:52

> [...]
> og sigter lige i midten. Kan man på en eller anden måde sigte mere
> præcist (skyde lige efter at han ånder ud eller sådan noget)?

Nu kender jeg ikke spillet, men hvis det efterligener virkeligheden så skal
du huske at en kugle flyver ikke i lige linje, så hvis du sigter midt i
målet (afhængig af afstanden) så rammer du ikke nødvendigvis i målet.

mvh Thomas G

Fra : Karsten Borchers

Dato : 09-07-02 16:07

Du skal også time det med åndedrættet. Når du zoomer ind ser du at geværet
bevæger sig op og ned i takt med åndredrættet.
Fyrer du et skud af når gutten indhalere eller lign flyver skudet gerne af h
til.
Dertil som Thomas skriver skal du ved mål længere ud sigte lidt over. Jeg
dækker feks de fjerneste figurer med hele sigtet (den lodrette fims). Så
passer det gerne ret godt (fik 31 af 40).
Dog er alle mine missere når jeg står op. Der har jeg ikke rigtig fundet
fidusen endnu, så i kamp ligger jeg mig ned eller sidder på hug ;)

/Borchers

Fra : Michael Thomsen

Dato : 09-07-02 16:11

On Tue, 09 Jul 2002 13:50:21 GMT, simon_kamber@hotREMOVETHISmail.dk
(Simon Kamber) wrote:

> [...]
>kamp med et eller anden laseretelleandet udstyr. Men når jeg går ind i
>den kommer jeg bare ud i main menu igen. Er det fordi den del kun kan

jep

> [...]
>og sigter lige i midten. Kan man på en eller anden måde sigte mere
>præcist (skyde lige efter at han ånder ud eller sådan noget)?

Du skal vente til lige efter, han ånder ind.
>--
>Simon "Black" Kamber
>ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Mvh
Michael

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 09-07-02 16:21

Michael Thomsen, for lige at citere noget af det du skrev i
dk.spil.computer:

> jep

I forlængelse heraf vil jeg gerne spørge: Kan man kun joine games via
GameSpy? Jeg hader GameSpy :-/ Er der ikke andre direkte muligheder?
Kan man ikke connecte PC --> PC via IP adresser?

--
Palle

Fra : DWM

Dato : 09-07-02 16:34

"Palle Hans Jensen" <palle@image.dk> skrev i en meddelelse
> I forlængelse heraf vil jeg gerne spørge: Kan man kun joine games via
> GameSpy? Jeg hader GameSpy :-/ Er der ikke andre direkte muligheder?
> Kan man ikke connecte PC --> PC via IP adresser?

Ind i spillet, tryk escape på titel skærmen, tryk æ, backspace for at
slette æ, tryk open 127.0.0.1:7777 (bare et eks.)

/Kenneth Iversen

Fra : Karsten Borchers

Dato : 09-07-02 16:38

All Seeing Eye kan også bruges.
http://www.udpsoft.com/eye/

-------
All Seeing Eye Complete instructions:
You can add a server to ASE under the Unreal Tournament tab and connect
successfully.
Make sure you have Unreal Tournament shown and you must configure ASE to the
Armyops.exe.
After that you just add a server ip and it will scan the server and show the
settings.

You can also add a filter by rightclicking in the left bar area and clicking
on New.
Name it armyops or whatever you wish then add this to the large textbox:
1 if gamename ~== "*armygame*" goto 3
2 remove
Click ok and the filter will show up under My Filters. Refresh the filter
and you got
all the servers. You still have to configure unreal tournament in the ASE
setup wizard to
point at ArmyOps.exe in your americas army game directory.
-------

/Borchers

Fra : DWM

Dato : 09-07-02 16:46

"Karsten Borchers" <karsten@borchers.dk> skrev i en meddelelse
> All Seeing Eye kan også bruges.
> http://www.udpsoft.com/eye/
[snip]
Ja hvis man har UT så kan man.

/Kenneth Iversen

Fra : Karsten Borchers

Dato : 09-07-02 17:00

Nej, jeg har ikke UT. UT understøttes bare af ASE'en, og jeg joiner servere
igennem ASE.

Fra : DWM

Dato : 09-07-02 18:53

"Karsten Borchers" <karsten@borchers.dk> skrev i en meddelelse
> Nej, jeg har ikke UT. UT understøttes bare af ASE'en, og jeg joiner servere
> igennem ASE.

Ok. Jeg kan så bare ikke finde noget med UT i min ASE.

/Kenneth Iversen

Fra : Karsten Borchers

Dato : 09-07-02 19:30

Underligt ?? Hmm...
Oh... må næsten har været i denne installation at jeg havde UT inde, og ASE
installeret mens UT var inde ?
UT er ihvertfald fjernet nu, mente bare ikke det var i denne installation...
Min fejl ;)

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 09-07-02 17:08

DWM, for lige at citere noget af det du skrev i dk.spil.computer:

> Ind i spillet, tryk escape på titel skærmen, tryk æ, backspace
> for at slette æ, tryk open 127.0.0.1:7777 (bare et eks.)

OK det kan jeg se.

Hvis jeg vil spille med en kammerat med IP: xxx.yyy..www, hvad
sker der så hos ham når jeg skriver open xxx.yyy..www:7777?

Skal man ikke klargøre et game eller hvordan fungerer det?

--
Palle

Fra : DWM

Dato : 09-07-02 17:16

> Hvis jeg vil spille med en kammerat med IP: xxx.yyy..www, hvad
> sker der så hos ham når jeg skriver open xxx.yyy..www:7777?

Det kommer an på hvilken port han har sat serveren til at
køre på. Det er noget man sætter i ArmyOps.ini

> Skal man ikke klargøre et game eller hvordan fungerer det?

http://www.vip-online.at/pcp/phpBB/viewtopic.php?t=13

/Kenneth Iversen

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 09-07-02 17:53

> http://www.vip-online.at/pcp/phpBB/viewtopic.php?t=13

OK.. Lidt af et projekt jeg liiige skal have en kop kaffe til tror
jeg.

Jeg er ligeledes nået til anden øvelses "mission" og bliver også
sendt tilbage til menuen. Jeg kan forstå at denne mission skal klares
i multiplayer mode. Men hvordan? Gamespy er stadig det eneste jeg kan
se ligner noget med multiplayer og jeg ville sgu godt undgå den. Men
hvis det er eneste mulighed må jeg jo gi' mig..

Fra : DWM

Dato : 09-07-02 18:49

> OK.. Lidt af et projekt jeg liiige skal have en kop kaffe til tror
> jeg.

En Duborg virker bedre.

> [...]
> se ligner noget med multiplayer og jeg ville sgu godt undgå den. Men
> hvis det er eneste mulighed må jeg jo gi' mig..

Ja det er eneste måde eller rettere du kan godt komme til at spille
banen på en server igennem all seeing eye men du vil ikke kunne
komme videre til næsten bane medmindre at du er på en HomeLan
server.

/Kenneth Iversen

Fra : Simon Kamber

Dato : 13-07-02 18:28

On Tue, 09 Jul 2002 15:11:10 GMT, mth@ready.dk (Michael Thomsen)
wrote:

>Du skal vente til lige efter, han ånder ind.
Tak, vil jeg prøve