Noget sms-noget
Fra : DoughBoy

Dato : 06-02-01 22:47

Hejsa..
Jeg sad her og testede min sms-sender, fra min hjemmeside...
Der var de første linier i SMS'en
"[Afsendernavn]@www3.infopaq.dk:[Selve Beskeden]"
Så tænkte jeg om det på nogen ,åder ville være muligt at fjerne følgende:
@www3.infopaq.dk.. Sms senderen er lavet i php (hvilket vist egentlig siger
sig selv når jeg poster den herinde ;o])
Håber at et kan lade sig gøre og at der er en der ved det..
MVH
Claus Nielsen

Fra : Kim Schulz

Dato : 06-02-01 22:52

DoughBoy wrote:

> [...]
> sig selv når jeg poster den herinde ;o])
> Håber at et kan lade sig gøre og at der er en der ved det..

jeg gætter på at den benytter funktionen mail()
Du kan sætte afsender som anden parameter (mener jeg det er), men se
http://www.php.net/manual/en/function.mail.php for mere information

MVH
kim

--
If computers take over (which seems to be their natural tendency), it
will

Fra : Mads Rebsdorf

Dato : 06-02-01 23:17

Jepz... Det kan du tro....

Sæt afsender til @ - Så funker det...
Du kan evt. tjekke mit SMS script på min side...

--
Sincerly yours/Med venlig hilsen,

Mads Rebsdorf

## www.rebsdorf-webdesign.com