MS Windows
briani 27239
Profilnavn i Startmenuen??
Fra : Svend Emil

Dato : 09-07-02 09:54

Jeg kører Win XP.
Jeg har nu et spørgsmål. Jeg kører i Windows klassisk, både tema og min
startmenu, men jeg kunne godt alligevel tænke mig hvis amn kunne se mit
profilnavn øverst i startmenuen?

Er det muligt når man kører i klassisk???

Svend Emil

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-07-02 14:18

Tue, 9 Jul 2002 10:53:30 +0200, skrev "Svend Emil"
<mosbaek@mail.tele.dk>:

>Er det muligt når man kører i klassisk?

Dumt svar:

Ja, det har jeg.

Og jeg mener ikke, at jeg lavede nogen ændringer, da jeg skiftede
fra XP-theme til klassisk.

Dumt svar fordi jeg ikke ved, hvordan du får det frem.

Fra : Svend Emil

Dato : 09-07-02 18:57

> [...]
> fra XP-theme til klassisk.
>
> Dumt svar fordi jeg ikke ved, hvordan du får det frem.

OK, lidt svært at forstå dit indlæg!, men jeg er kommet frem til at dit XP
er som jeg har beskrevet at jeg godt kunne tænke mig det???

Håber en anden kan hjælpe!

--
---- Svend Emil (o: ----

Fra : Madsen

Dato : 09-07-02 19:02

Svend Emil skrev:

> OK, lidt svært at forstå dit indlæg!, men jeg er kommet frem til
> at dit XP er som jeg har beskrevet at jeg godt kunne tænke mig
> det???

Jeg kører også med klassisk tema og den gamle startmenu og ser ikke
mit brugernavn i toppen af startmenuen, så det undrer mig at Knud
kan se det, hvis han kører med den traditionelle startmenu.

Jeg påstår hermed ikke at Knud lyver. Jeg undrer mig blot.

Madsen.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-07-02 21:41

Tue, 09 Jul 2002 20:01:37 +0200, skrev Madsen
<nospam@madsen.tdcadsl.dk>:

>Jeg påstår hermed ikke at Knud lyver. Jeg undrer mig blot.

Forget it - it's me there is a fool.

Startmenuen er ikke klassisk, det er kun alt det andet.

Fra : Madsen

Dato : 09-07-02 23:42

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Startmenuen er ikke klassisk, det er kun alt det andet.

Ok. Så forstår jeg bedre. :)

Madsen.

Fra : Svend Emil

Dato : 10-07-02 20:12

> Ok. Så forstår jeg bedre. :)

Godt, så har jeg fået svar på at det ikke kan lade sig gøre!

TAK

--
--- Svend Emil (o: ---