House of Anju ???
Fra : Lene

Dato : 09-07-02 08:56

Hej allesammen...

Jeg ville lige se, om der er nogen her, som kan hjælpe mig. Er der
nogen, som ved hvor man kan købe House of Anju produkter andre steder
end på danske udstillinger ? Jeg har fundet et sted i USA, hvor man kan
bestille det, meeen det synes jeg er lidt overdrevet
Der er nogen, som ofte har en stand på udstillinger, hvor de i hvert
fald sælger produkterne. Er der en, som kan hjælpe mig med et
telefonnummer på dem eller måske bare, hvad de hedder ? Jeg har rodet
rundt i udstillingskataloger, men umiddelbart kan jeg ikke finde nogen
annoncer på dem, men selvfølgelig på alle andre folk med stande...
Det jeg helt præcist gerne vil have er deres texturizer spray. Vores en
nemlig blevet stjålet sammen med alle vores kamme, børster osv som vi
har til kattene
Jeg har prøvet hos vores lokale dyrehandlere, men ingen af dem har hørt
om House of Anju...
Jeg håber, at der er nogen,som måske kan hjælpe mig

Mange hilsner fra Lene
www.erler.dk

Fra : Christina K

Dato : 09-07-02 10:08

Hejsa

Dem der sælger House of Anju på udstillinger, har også en dyrehandel i
Skive. Den ligger på venstre hånd lige når man kører ind i Skive fra
Viborg. Jeg kan nok godt finde en adr. hvis du vil, men de sælger det
også hjemme i deres butik. Desuden sælger de House of Anju i Dyrenes
butik på M.P. Bruuns gade i Aarhus. Måske kan man også få butikkerne til
at sende med posten.

På udstillingen i Aars hørte jeg at de House og Anju produkter man kan
købe herhjemme, faktisk ikke er de originale, men kopiprodukter. Er der
nogen der ved noget om det?

Hilsen Christina
--
www.purpletribes.dk

Lene <Lene_lock@gmx.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3D2A9707.40706@gmx.net...

Fra : Lene

Dato : 09-07-02 10:32

Christina K wrote:

>Hejsa

Hej Christina

> [...]
>også hjemme i deres butik. Desuden sælger de House of Anju i Dyrenes
>butik på M.P. Bruuns gade i Aarhus. Måske kan man også få butikkerne til

1000 tak for dit svar Jeg ville blive rigtig glad, hvis du kunne
finde en adresse eller telefonnummer på dem i Skive...Jeg bor nemli´ i
Sønderborg, så Skive er ikke lige rundt om hjørnet, så derfor kunne det
være rart hvis de ville sende til mig

>På udstillingen i Aars hørte jeg at de House og Anju produkter man kan
>købe herhjemme, faktisk ikke er de originale, men kopiprodukter. Er der
>nogen der ved noget om det?

Nej, det ved jeg ikke noget om...Og jeg har heller ikke hørt, at det
skulle være kopier...Men det kunne da være meget sjovt at vide...
Igen mange tak for hjælpen

>Hilsen Christina
>--
>www.purpletribes.dk

Mange hilsner fra Lene
www.erler.dk

Fra : Mette Jensen

Dato : 09-07-02 15:09

"Lene" <Lene_lock@gmx.net> wrote

> Jeg ville lige se, om der er nogen her, som kan hjælpe mig. Er der
> nogen, som ved hvor man kan købe House of Anju produkter andre steder
> end på danske udstillinger ?

Jeg bestiller altid hos Johny Ellgaard. Hans nummer er 98294846. Han er
altid meget hjælpsom og sender gerne tingene til dig.

> Jeg håber, at der er nogen,som måske kan hjælpe mig
>
> Mange hilsner fra Lene
> www.erler.dk

Håber det er til hjælp!

Mange hilsner Mette
--
http://kashmir.yaboo.dk

Women and cats will do as they please-
men and dogs should relax and get used to the idea.

Fra : Lene

Dato : 09-07-02 15:37

Mette Jensen wrote:

>"Lene" <Lene_lock@gmx.net> wrote

>Jeg bestiller altid hos Johny Ellgaard. Hans nummer er 98294846. Han er
>altid meget hjælpsom og sender gerne tingene til dig.

Så må jeg da vist hellere prøve at ringe til ham

>Håber det er til hjælp!

Det kan du tro 1000 tak for svaret...