MS Windows
briani 27239
Fra XP til Win 98
Fra : Jan

Dato : 09-07-02 08:43

God dag til NG.

Mit spørgsmål er som følger.

Jeg har en PC med Win XP Pro og en med Win 98,
i XP er der to små spil som jeg også gerne vil kunne
spille i Win 98, nemlig Hjerterfri på Internettet og
Spar trums på Internettet.

Findes der en måde hvor ved at jeg kan få de to spil
installeret på Win 98.

Med venlig hilsen

Jan.

Fra : Steffen

Dato : 09-07-02 12:56

Ville det ikke være nemmere hvis du fx gik ind på zone.com eller spil.tv2.dk
?

--
Sincerly / Mvh. Steffen

"To start press any key........ Where's the 'any' key?"

Fra : Jan

Dato : 09-07-02 13:34

> Ville det ikke være nemmere hvis du fx gik ind på zone.com eller
spil.tv2.dk

> Sincerly / Mvh. Steffen

Jo da, og der er også mange gode kort spil på Yahoo,
men det er til en person der ikke "tør" at gå på Internettet.

Det skulle jeg jo nok have gjort klart i mit indlæg, sorry.

Med venlig hilsen.

Jan.

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 09-07-02 14:12

Jan skrev:

> Jo da, og der er også mange gode kort spil på
> Yahoo, men det er til en person der ikke "tør" at
> gå på Internettet.

Hvis personen ikke tør gå på nettet, hvad er det så lige, vedkommende
skal bruge to netbaserede spil til!?

--
Mvh. Peter
"Marge, it takes two to lie. One to lie and one to listen."

Fra : Jan

Dato : 09-07-02 15:03

> Hvis personen ikke tør gå på nettet, hvad er det så lige, vedkommende
> skal bruge to netbaserede spil til!?
>
> --
> Mvh. Peter

Det smarte er jo at man ikke behøver at bruge Explorer eller tilsvarende,
men at man bare klikker sig ind og at der så automatisk bliver fundet
spillere på Internettet.

Med venlig hilsen.

Jan.

Fra : Jens Peter Karlsen