Hængekøje og dansende skovkilling...
Fra : Pernille Scharff

Dato : 09-07-02 07:49

Hej NG,

jeg har lavet et lille midlertidigt fotoalbum på
http://pages.ivillage.com/persille/kattebilledsiden/id1.html

Her kan I se et billede af vores hjemmekonstruerede hængekøje og et
temmelig sjovt billede af Polgara-missen...

/Pernille

Fra : marianne hellemose

Dato : 09-07-02 08:21

Hej Pernille
Har du overvejet at melde Polgara til en danse-konkurence, det er et par
rigtige gode billeder der
virkelig viser "aktiver og passiver" ved at have kat
*GGG*

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Lene

Dato : 09-07-02 08:44

Pernille Scharff wrote:

> [...]
>
>Her kan I se et billede af vores hjemmekonstruerede hængekøje og et
>temmelig sjovt billede af Polgara-missen...

Hej Pernille...

Genialt billede af Polgara Det er rigtig sødt, og hvor er hun
dygtig

Mange hilsner fra Lene
www.erler.dk

Fra : AEK

Dato : 09-07-02 10:52

Hej Pernille !

Så fedt et billede af Polgara .
For mig ligner det, at hun spiller en omgang luft guitar....*LOL*

/ Anya.

Fra : Denise

Dato : 09-07-02 10:57

Hej Pernille
Ih hvor er det et godt billede af Polgara, er hun ligeså elegang som hun ser
ud ?
Det burde du få forstørret til ophængning, du kan jo bare skære baggrunden
af.
Hilsen Denise

Fra : Pernille Scharff

Dato : 09-07-02 15:08

Hej alle,

der er jo mange gode forslag til hvad Polgara laver - luftguitar var nok
det mest kreative

Jo, Gara-missen er skam meget elegant...hun slår f.eks. sine
sølvpapirskugler ihjel ved at tage dem med begge forpoter, strække sig
høøøjt op på bagbenene, løfte sølvpapirskuglen over hovedet og kyle den
ned i gulvet bagved sig... Spørg mig ikke hvordan hun får vredet ryggen
rundt til at gøre det, men det ser altså ret skægt ud!!

/Pernille (der nu vil skynde sig hjem til misserne...)

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 09-07-02 15:48

Jeg må vidst lige sige - CMF har _ikke_ lært at opføre sig SÅ skørt
herhjemme hos mig

- Mette

--
-----
Gillian's Norske Skovkatte

Fra : marianne hellemose

Dato : 09-07-02 16:04

Mette skrev
<Jeg må vidst lige sige - CMF har _ikke_ lært at opføre sig SÅ skørt
herhjemme hos mig >

Århh la' du bare vær................jeg har også en kat
fra en opdrætter der siger sådan, tsk tsk

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 09-07-02 15:57

Hehe - Jesper siger nu efter at have set billedet af det må være derfor I
har døbt hende Polgara (Polka missen)

- Mette og Jesper der stadig ryster på hovedet af grin

--
-----
Gillian's Norske Skovkatte