Industry Giant 2 efter 1980 ?
Fra : sharkandk

Dato : 09-07-02 00:33

Hej,

Kan det passe at der ikke sker noget nyt efter 1980 ?

Jeg har ventet i spillet siden 1950 på at der skulle komme en større
lufthavn. Kan det passe at der ikke kommer større ?

Ok spil, men der er nogle bugs rundt omkring.

På forhånd tak.

Fra : Martin Møller

Dato : 09-07-02 02:00

"sharkandk" <sharkandk@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lufthavn. Kan det passe at der ikke kommer større ?
>
> Ok spil, men der er nogle bugs rundt omkring.

Oplever du at spillet fryser til tider. Jeg har fundet ud af at hvis man
slår autosave og video fra så sker det ikke så tit men alligevel.

Martin

Fra : sharkandk

Dato : 09-07-02 12:48

> Oplever du at spillet fryser til tider. Jeg har fundet ud af at hvis man
> slår autosave og video fra så sker det ikke så tit men alligevel.

Ja, og specielt ved autosave og video, når cdrom'en først skal speede op.
Jeg kunne selvfølgelig installere spillet med video, men 800 MB, så kan jeg
godt leve med et par sekunders frysning ind imellem.

Hvad med mit spørgsmål ang. lufthavn ? Jeg troede at spillet prøvede at
efterligne Transport Tycoon Deluxe, men jeg blev lidt skuffet da der ikke
kom noget hightech efter 1980.

Hvordan kan jeg få Transport Tycoon Deluxe til at virke under Windows XP ?

På forhånd tak.

Fra : sharkandk

Dato : 09-07-02 16:45

> Hvordan kan jeg få Transport Tycoon Deluxe til at virke under Windows XP ?

Jeg har fået det til at virke med en patch.

Men det var vidst et godt spil dengang. Det ser meget gammelt ud nu, og det
er kun 7 år siden

Hvordan mon spil ser ud om 5 år ?

Jeg kan da håbe på en opdatering til Industry Giant 2, som kommer med nye
varer og transportmidler efter 1980.

Fra : Martin Møller

Dato : 09-07-02 23:06

> [...]
>
> Hvordan mon spil ser ud om 5 år ?
>
> Jeg kan da håbe på en opdatering til Industry Giant 2, som kommer med nye

Det håber jeg også ellers dør spillet hurtigt.

Martin

Fra : sharkandk

Dato : 12-07-02 12:59

> Det håber jeg også ellers dør spillet hurtigt.

På et forum fpr IG2 skriver de, at der kommer en opdatering senere på året,
som fortsætter fra 1980 og fremad muligviss med en computer industri
det glæder jeg mig til.