Centrum dyreklinik
Fra : Trine Alsing

Dato : 09-07-02 00:21

Hej alle

Så er vi flyttet til Rødovre

Er der nogen af jer der har erfaringer med Centrum dyreklinik på
Rødovrevej??

Hilsen
Trine

Fra : Helle Andersen

Dato : 09-07-02 00:55

"Trine Alsing" <ta@dli.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle
>
> Så er vi flyttet til Rødovre
>
> Er der nogen af jer der har erfaringer med Centrum dyreklinik på
> Rødovrevej??

Ja, Finn Jørgensen er Gud
Jeg bruger ham til mine ildere og som reservedyrlæge, når min
normale kattedyrlæge, Raiku Sarvå, ikke træffes.

Jeg har absolut kun gode erfaringer med ham - jeg ved at han altid
tænker på dyrenes bedste og han har i tidens løb gjort mig et par
tjenester, som ligger langt over, hvad man kunne forvente af en
dyrlæge.

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Line Wolff

Dato : 09-07-02 07:53

Som Helle skriver, så har jeg også kun absolut gode erfaringer med dem.

--
mvh Line
http://www.nelja.dk

Fra : Trine Alsing

Dato : 09-07-02 09:08

Tusind tak for jeres svar

Fra : Morten Skjershede

Dato : 09-07-02 12:08

Hej Trine
Vi bruger også Centrum Dyreklinik. Vi er absolut tilfredse.
De er dygtige og meget kompetente.
Krista som er vores dyrlæge der, er meget omsorgsfuld.
Vi fik den smukkeste behandling da vi bla, skulle have vores gamle Cornish
Rex aflivet.
Vi kan absolut kun anbefale Centrum Dyreklinik

Morten & Ulrich
www.dk-yeoman.dk

Fra : jensenjs

Dato : 09-07-02 14:43

In article <t8pW8.1291$ay6.4595@news.get2net.dk>, ta@dli.dk says...
> Hej alle
>
> Så er vi flyttet til Rødovre
>
> Er der nogen af jer der har erfaringer med Centrum dyreklinik på
> [...]
De er bare gode hele banden, de tænker altid på dyrenes bedste
Prøv at gå ind på

http://www.netdyredoktor.dk
og på
http://www.netdyredoktor.dk/Hvem_er_vi/Info_Klinikker/info_klinikker_centrum_dyrekli.html

Det er en side de har været med til at starte op, og de har skrevet
en masse gode artikler, Finn er en meget flittig skribent på siden

mvh JensenJS

Fra : Kate

Dato : 09-07-02 20:34

> [...]

> Hej alle
>
> Så er vi flyttet til Rødovre
>
> Er der nogen af jer der har erfaringer med Centrum dyreklinik på

Tja, du har da i hvert fald fået positive svar. Jeg har kun været der
to gange. Første gang var i forbindelse med Oliwers sygdom og død, jeg
synes jeg fik en supergod behandling af Finn. Da jeg så kom tilbage ca.
3 måneder senere med Johan og Sofie for at han skulle lave en
geriatrisk profil af dem var det første han spurgte om, om jeg havde
det godt og helt klart for mig var opmærksom i forbindelse med Oliwer
og nu kom jeg så med de to gamle. Igen var der kun lovord tilovers for
ham. Jeg spurgte til foder til kaniner fordi min hunkanin har problemer
med tynd mave med jævne mellemrum. Finn henviste mig straks til sin
kollega, som jeg lige nu ikke kan huske navnet på, men ikke noget med
at prøve at spille smart. Det vækker altid min respekt når folk
indrømmer at de ikke har nok kendskab til et eller andet.
Jow, jeg er med i koret...benyt dem endeligt

Kate

Fra : Trine Alsing

Dato : 10-07-02 16:46

Igen tusind tak for svarerne....det er altid rart at have andres erfaringer
med på vejen

Varme hilsener
Trine