Americas Army
Fra : SM

Dato : 08-07-02 21:38

Hvad lyder meldingerne om dette spil. Er det værd at hente?.

Fra : Michael Thomsen

Dato : 09-07-02 16:05

On Mon, 8 Jul 2002 22:37:33 +0200, "SM" <soren@jubiipost.dk> wrote:

>Hvad lyder meldingerne om dette spil. Er det værd at hente?.

Indtil videre har der været så mange problemer med serverne at der nok
ikke er mange der kan svare på spørgsmålet. Du kan spille de første
3-4 træningsmissioner i singleplayer; herefter skal du ud og spille
multiplayer og det er her at problemet med serverne er opstået. Det
skulle dog nu være løst. Af hvad jeg har prøvet ser det ud til at være
ok.

Mvh
Michael

Fra : DWM

Dato : 09-07-02 16:36

"Michael Thomsen" <mth@ready.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> multiplayer og det er her at problemet med serverne er opstået. Det
> skulle dog nu være løst. Af hvad jeg har prøvet ser det ud til at være

Ja nu mangler de bare nogle flere servere og understøttelse af
the all seeing eye. Det vil heller ikke være dårligt hvis man kunne
lave en "hjemme" server som kunne arbejde sammen med AUTH
serveren. Så vil problemet med servere ihvertfald være løst.

/Kenneth Iversen

Fra : Simon Kamber

Dato : 13-07-02 18:28

On Tue, 09 Jul 2002 15:04:51 GMT, mth@ready.dk (Michael Thomsen)
wrote:

>3-4 træningsmissioner i singleplayer; herefter skal du ud og spille
>multiplayer og det er her at problemet med serverne er opstået. Det
Hvilke problemer? Har spillet 1 gang og der fandt jeg 2 gode servere
lige efter hindanden.
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Fra : DWM

Dato : 13-07-02 21:15

"Simon Kamber" <simon_kamber@hotREMOVETHISmail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilke problemer? Har spillet 1 gang og der fandt jeg 2 gode servere
> lige efter hindanden.

Så har det da vist være private servere + du har været meget heldig.

/Kenneth Iversen

Fra : Simon Kamber

Dato : 13-07-02 22:24

On Sat, 13 Jul 2002 22:15:25 +0200, "DWM"
<no.valid.email.address@for.you.duh> wrote:

>Så har det da vist være private servere + du har været meget heldig.
De var ikke private, men jeg har da nok været heldig.

Fra : Morten

Dato : 13-07-02 22:41

> De var ikke private, men jeg har da nok været heldig.

Det tror jeg Forleden aften forsøgte jeg i over to timer at komme
på, men uden held (1024/256).

Mvh.
Morten

Fra : Simon Kamber

Dato : 13-07-02 23:37

On Sat, 13 Jul 2002 23:40:51 +0200, "Morten" <morten789@hotmail.com>
wrote:

>Det tror jeg Forleden aften forsøgte jeg i over to timer at komme
>på, men uden held (1024/256).
Nådada, da jeg prøvede var der indtil flere frie servere i gamespy.