forum
Fra : Mads Hansen

Dato : 03-02-01 20:55

Hejza alle sammen er der nogle der ved hvor man kan få en godt forum til sin
hjemmeside..?????

hilsen Mads

mads.hansen@popme.dk

Fra : SoulMate

Dato : 03-02-01 21:22

"Mads Hansen" <mads.hansen@popme.dk> skrev i en meddelelse
> Hejza alle sammen er der nogle der ved hvor man kan få en godt forum
til sin
> hjemmeside..?????

hvad server ligger din side på? - har du ASP/PHP/CGI ?

Fra : Leonard

Dato : 04-02-01 00:51

"SoulMate" <soulmate@vvvDOTsubnet.dk> skrev:

>til sin
>
>hvad server ligger din side på? - har du ASP/PHP/CGI ?

Når nu der spørges i denne gruppe, der er til PHP, mon ikke vi så kan
gå ud fra, at der er PHP på serveren ?

Jeg har stor glæde af http://w-agora.araxe.fr/index.php3
--
mvh Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Deer Hunter

Dato : 03-02-01 21:33

> Hejza alle sammen er der nogle der ved hvor man kan få en godt forum til
sin
> hjemmeside..?????
http://www.phorum.org/
http://www.bbhacks.com/

Er efter min mening 2 gode bud..

/Deerhunter

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 04-02-01 01:01

Dette kan også anbefales. Det tog mig 10 min. at få det online.
https://sourceforge.net/projects/x-forum/

Michael.

Fra : Mads Pedersen

Dato : 05-02-01 20:50

in article 1mZe6.24958$l57.1148305@news000.worldonline.dk, Mads Hansen at
mads.hansen@popme.dk wrote on 03/02/01 20:55:

> Hejza alle sammen er der nogle der ved hvor man kan få en godt forum til sin
> hjemmeside..?????

WebBBS fungerer meget fint.
http://awsd.com/scripts/webbbs/

// Mads

Fra : Joergen Ramskov

Dato : 08-02-01 13:43

On Sat, 3 Feb 2001 20:55:16 +0100, "Mads Hansen"
<mads.hansen@popme.dk> wrote:

>Hejza alle sammen er der nogle der ved hvor man kan få en godt forum til sin
>hjemmeside..?????

Der er også http://www.phpbb.com

/Jørgen

Fra : Søren Friis

Dato : 17-05-01 20:25

>Hejza alle sammen er der nogle der ved hvor man kan få en godt forum til sin
>hjemmeside..?????

Prøv at tjekke det her ud:
http://www.friis.f2s.com

Tryk på "forum"...

Hvis du kan lide det, så mail mig... jeg har selv lavet det, så du kan bare låne
koden =)

/SF

Fra : Thomas P

Dato : 17-05-01 20:44

I kan da også besøge http://www.FlowCode.f2s.com og se mit phorum i
aktion... web-programmering når det er _rigtig_ godt (not really)

--
- Thomas
~~~~~~~~

Fra : Larz

Dato : 17-05-01 23:04

www.phorum.org <- gratis open source php forum

Jeg vil her undlade at sige min mening om det.

Lars
--Hvis du vil maile mig, så husk at der ikke er virkelighed i min mail!---
--Uofficiel SOHO 77 FAQ - http://coder.dk/sohofaq.php --

Fra : Thomas L. Kjeldsen

Dato : 17-05-01 23:54

In article <OVXM6.18330$zv2.2078708@news010.worldonline.dk>, Larz wrote:
> www.phorum.org <- gratis open source php forum
>
> Jeg vil her undlade at sige min mening om det.

Hvorfor?

mvh Thomas
seneste bedrift: http://dobbeltvdobbeltvdobbeltv.dk/

Fra : Larz

Dato : 17-05-01 23:59

> Hvorfor?

Det er ok, jeg bryder mig bare ikke specielt om det...

Fra : Thomas P

Dato : 18-05-01 06:35

> Det er ok, jeg bryder mig bare ikke specielt om det...

Hvis du har tid til at sætte dig bare _lidt_ ind i det, kan du jo skræddersy
det fuldstændigt ! Fortæl mig lige hvad man IKKE kan med phorum ?

--
- Thomas
~~~~~~~~

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 18-05-01 07:38

On Fri, 18 May 2001 07:35:21 +0200, "Thomas P" <blomme@post.com>
wrote:

>Hvis du har tid til at sætte dig bare _lidt_ ind i det, kan du jo skræddersy
>det fuldstændigt ! Fortæl mig lige hvad man IKKE kan med phorum ?

smide det i cvs og argumentere for at det er fornuftigt.

Thomas Jensen
http://pil.dk/

Fra : Thomas L. Kjeldsen

Dato : 18-05-01 19:07

Thomas Jensen - pil.dk wrote:

> smide det i cvs og argumentere for at det er fornuftigt.

Har I fået det til at makke ret?

mvh Thomas

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 18-05-01 23:51

On 18 May 2001 18:06:49 GMT, tlk@tigerdyr.wheel.dk (Thomas L.
Kjeldsen) wrote:

>Har I fået det til at makke ret?

lang tid siden vi har lavet noget m. forum... og den gang blev
konklusionen at holde det væk fra cvs.

Hvis der kommer en næste gang, bliver modellen nok noget m. at skrive
noget pænt[tm].

--
med venlig hilsen
Thomas Jensen

Fra : Thomas L. Kjeldsen

Dato : 19-05-01 02:26

Thomas Jensen - pil.dk wrote:
> lang tid siden vi har lavet noget m. forum... og den gang blev
> konklusionen at holde det væk fra cvs.

Ok. Vi har netop indført phorum og smed det fluks i CVS - det var en
stresset tid, og nu kan jeg godt se det ikke just er lykken med sådan
en 'uregerlig' applikation der lever sit eget liv i et checkout.

> Hvis der kommer en næste gang, bliver modellen nok noget m. at skrive
> noget pænt[tm].

Aner vi noget upcoming OSS?

På den anden side, det lader jo til enhver i denne gruppe har skrevet
sit eget forum, så hvorfor ikke overtage forum.dk og lave et CVS-venligt
forum - anyone?

mvh Thomas

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 19-05-01 07:53

?

--
med venlig hilsen
Thomas Jensen

Fra : Jonas Kongslund

Dato : 19-05-01 11:21

"Thomas Jensen - pil.dk" skrev ganske brugeragtigt:
> ?

open source software

--
Jonas Kongslund

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 19-05-01 11:32

"Jonas Kongslund" <jonas@dev.null> skrev i en meddelelse
> open source software

Måske nogle Ofte Stillede Spørgsmål?

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Svante

Dato : 15-06-01 17:16

> På den anden side, det lader jo til enhver i denne gruppe har skrevet
> sit eget forum, så hvorfor ikke overtage forum.dk og lave et CVS-venligt
> forum - anyone?

Hvad er CVS?

M.v.h. Svante
--
And remember. Smoking stinks.

Fra : Christian Joergensen

Dato : 15-06-01 21:17

<http://www.cs.utah.edu/dept/old/texinfo/cvs/cvs_2.html#SEC5>

--
Christian Jørgensen | "Ford, you're turning into a penguin"
http://www.razor.dk | "Stop it"

Fra : Svante

Dato : 16-06-01 08:15

> <http://www.cs.utah.edu/dept/old/texinfo/cvs/cvs_2.html#SEC5>

Ah, altså lidt ligesom PVCS!

M.v.h. Svante
--
And remember. Smoking stinks.

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 18-05-01 09:27

"Thomas P" <blomme@post.com> skrev i en meddelelse

> Hvis du har tid til at sætte dig bare _lidt_ ind i det, kan du jo
skræddersy
> det fuldstændigt ! Fortæl mig lige hvad man IKKE kan med phorum ?

kan man sætte det op til at sende en mail til een, hvis der er skrevet et
indlæg der overhovedet ikke vil interessere en?

Det er vel op til den enkelte at bestemme om man kan li' det eller ej..

(jeg har ingen erfaring med phorum, så jeg skal ikke kunne udtale mig om
det)

--
Mvh. Nezar Nielsen
http://fez.dk

Fra : Thomas P

Dato : 18-05-01 14:06

> kan man sætte det op til at sende en mail til een, hvis der er skrevet et
> indlæg der overhovedet ikke vil interessere en?

Man kan godt få phorum til at sende en mail til en, hvis der er svar på ens
indlæg. Det er bare ikke sikkert at phorum kan se om det er et svar, der vil
interessere én

--
- Thomas
~~~~~~~~