Rap musik
Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 08-07-02 21:45

Jeg kender én der er meget til Snoop dogg, Master P og hvad har vi og han
kunne godt tænke sig jeg fandt den slags musik til ham.

Jeg aner *INTET* om den slags.

Er der nogen der har nogle forslag til albums etc. jeg kan kikke efter.

Jeg har aldrig været på så musikalsk bar bund.

Mark
Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 09-07-02 00:10

Mark Thomas Gazel wrote:
> [...]
> efter.
>
> Jeg har aldrig været på så musikalsk bar bund.

Hvad med et par af klassikerne?

Eric B & Rakim - Paid In Full
Brand Nubian - One For All
De La Soul - 3 Ft. High & Rising
Jungle Brothers - Done By The Forces Of Nature
A Tribe Called Quest - Anthology
LL Cool J - Mama Said Knock You Out (arj.. okay.. men title track'et er
fedt)

Og nogle knapt så klassiske, men det blir de jo nok:

Jurassic 5 - Jurrasic 5
Jurassic 5 - Quality Control

Held og lykke med det. cdnow.com har små lydklip fra det meste af
ovenstående.

-Sune

Fra : Torben

Dato : 09-07-02 00:27

"Mark Thomas Gazel" <mark@fjerndettegazel.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kender én der er meget til Snoop dogg, Master P og hvad har vi og han
> kunne godt tænke sig jeg fandt den slags musik til ham.

Her er et par forslag:

Eazy-E
W.C
Mc Ren
Coo Coo Cal
Dr. Dre
Mr. Short Khop
Goldie Loc
Ice Cube
Westside Connection
Mack 10

--
Med venlig hilsen/Best Regards:
Torben

Fra : Claus Jungersen

Dato : 09-07-02 00:42

> [...]
>
> Er der nogen der har nogle forslag til albums etc. jeg kan kikke efter.
>
> Jeg har aldrig været på så musikalsk bar bund.

Fire meget dejlige og ikke "for meget" hip-hop albums er:

1. Roots - Things Fall Apart
---> Politisk, seriøs, med rigtige instrumenter, også lidt soul på albummet

2. Canibus - Can-I-Bus
--> Meget velproducert, meget dygtig rapper

3. DJ Honda - II
--> Mange forskellige og meget dygtige rapper, meget dejlig og let
produceret, også lidt pop

4. Peter Rock - Soul Survior
--> Mange forskellige rappere, meget nede på jorden

Alle skulle kunne fåes/bestilles hos alm. cd-forhandlere

Sincerly,
Claus Jungersen

www.electraum.com - my dynamic mp3-compilation
www.kunstner5.tk - my own tracks

Fra : Peter G.

Dato : 09-07-02 09:35

In article <agcti8$g9s$1@sunsite.dk>, Mark Thomas Gazel
<mark@fjerndettegazel.dk> wrote...
> Jeg kender én der er meget til Snoop dogg, Master P og hvad har vi og han
> kunne godt tænke sig jeg fandt den slags musik til ham.
>
> Jeg aner *INTET* om den slags.

Nas - "Illmatic" er en klassiker.

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Klip venligst overflødige citater væk og svar nedenunder