ferienusser :)
Fra : Lene Vang

Dato : 08-07-02 21:42

Wuuhuu. Min veninde og hendes kæreste skal på ferie i 14 dage, og jeg skal
agere som kattenusser for deres dejlige vamsede kat Albert, nøøj hvor jeg
dog glæder mig.

Det bliver næsten ligesom at ha sine helt egen kat. :)

hmmm gad vide om de vil opdage hvis Albert ikke var der når de kommer hjem.
Han vil sikkert meget heller bo hjemme hos mig *GGG*

uhhh jeg kan altså bare ikke vente til de tager afsted.....

Hilsen

Lene Vang

Fra : marianne hellemose

Dato : 09-07-02 08:04

Lene skrev

<hmmm gad vide om de vil opdage hvis Albert ikke var der når de kommer hjem.
Han vil sikkert meget heller bo hjemme hos mig *GGG*>

Jamen var der ikke noget med at du ikke må have kat der hvor du bor ????
Så du skal meget hellere bruge de 14
dage på at "bytte" lejlighed, så er du jo NØDT til at
beholde Albert.

Jeg glæder mig på dine vegne, og husk nu at det er med
kattesittere som med bedstemødre, de "skal" spolere
afkommet/katten

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Lene Vang

Dato : 09-07-02 19:45

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:age1ss$hbj$1@sunsite.dk...
> [...]
> Så du skal meget hellere bruge de 14
> dage på at "bytte" lejlighed, så er du jo NØDT til at

Hmmm jeg tror altså ikke at de gå med til at bo på et værelse.

> Jeg glæder mig på dine vegne, og husk nu at det er med
> kattesittere som med bedstemødre, de "skal" spolere
> afkommet/katten

*GGGG* tro mig det bliver han osse.

Men jeg er kommet til at tænke over hvordan han tager det, når de tager
afsted. Han er jo mors kat, og han kan ikke undvære "mor"
hvor han egenlig kun har mig at snakke med sig, og han kender mig ikke så
godt igen.
kunne han finde på at vende dem ryggen til dem, når de lige pludselig vender
hjem igen??

Hilsen

Lene vang

Fra : Kate

Dato : 09-07-02 20:23

"Lene Vang" <lenevang@get2net.dk> wrote in

> [...]
> ikke så godt igen.
> kunne han finde på at vende dem ryggen til dem, når de lige

Jeg kan selvfølgeligt kun tale for mine egne katte, men når mine bliver
passet plejer de at mere eller mindre ignorere min "sitter", okay hun
bor her så heller ikke da hun har sin egen kat at skulle hjem til, men
alt efter hvorlænge jeg er væk bliver de mere og mere interesserede i
hende. de kommer jo i underskud for nus. Jeg har dog aldrig været væk
mere end knapt en uge.
På et tidspunkt var min kammerat flyttet hjem til sin mor efter et
forlist forhold og da passede han kattene et par weekender for mig og
selvom kattene gerne ville kæle så var de stadig meget glade for at jeg
kom hjem

Kate