MS Windows
briani 27239
loco commotion
Fra : Ole

Dato : 08-07-02 21:59

vel vidende at loco commotion ikke er ti win xp har jeg lige købt dette men
det vil ikke køre under mit xp. Ved nogen noget der evt kan hjælpe - en
driver eller patch???...

Ole

Fra : Ulrik

Dato : 08-07-02 22:12

"Ole" <NOSPAMkarse@mail.dk> wrote in message
> vel vidende at loco commotion ikke er ti win xp har jeg lige købt dette
men
> det vil ikke køre under mit xp. Ved nogen noget der evt kan hjælpe - en
> driver eller patch???...

Har du prøvet med compatibility mode? Højreklik selve den eksekverbare fil,
vælg Compatibility, sæt hak udfor Run this program... og vælg en OS version
du ved/tror passer til program´met.

Mvh, Ulrik

Fra : Ole

Dato : 08-07-02 23:57

Hej Ulrik

Det var lige det der skulle til. Smart funktion i øvrigt.

Ole

Fra : Ole

Dato : 09-07-02 09:55

"Ole" <NOSPAMkarse@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Ulrik
>
> Det var lige det der skulle til. Smart funktion i øvrigt.
>
> Ole

Dav igen

ØV - glæden blev kort, men nu er det da kun loco commotion der stopper og
ikke hele maskinen.

Suk.

Ole

Fra : Ulrik

Dato : 09-07-02 21:10

"Ole" <NOSPAMkarse@mail.dk> wrote in message
(klip)
> ØV - glæden blev kort, men nu er det da kun loco commotion der stopper og
> ikke hele maskinen.
Jeg synes da det er bedre at programmet stopper end at WXP crasher...?!

Hvis du ellers gider rode mere med det kan du prøve følgende to ting:

1. Sæt WXP til at emulere en endnu ældre Windows version.
2. Hvis ovenstående ikke virker, afinstaller da programmet og kør
installationsprogrammet i din foretrukne compatibility mode. Det skal der
f.eks. til når man installerer VIA chipset-drivere under WXP.

Ellers har jeg ikke flere ideer, så jeg håber det hjælper.

Mvh, Ulrik