Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Compact Flash kort til HP 318, hvilket?
Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 08-07-02 18:34

Hej gruppe.

Se emne.

Mvh. Lars.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 08-07-02 21:58

"Lars Willum Christiansen" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:3d29ccf5$0$63644$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej gruppe.
>
> Se emne.

Hej Lars

Jeg bruger 2 Sandisk CF kort på henholdsvis 48 MB og 128 MB i mit HP318, og
de virker fint.

Mvh
Per

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 10-07-02 16:25

Hej Per.

Jeg har et par spørgsmål til dig.

1. Hvad er forskellen på better og best? Det er da de samme dimensioner. Jeg
kan ikke umildbaret se forskel når jeg har printet det ud.
2. Når jeg nu har en printer, der kan printe ud i 1440 x 720 hvad er den
maksimale størrelse så på billedet som jeg kan printe før det bliver
firkantet?

Mvh. Lars.

Fra : J. Kunzendorf

Dato : 10-07-02 23:34

"Lars Willum Christiansen" <liladomo@tdcadsl.dk> wrote in message news:<3d2c51d0$0$63552$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]
> 2. Når jeg nu har en printer, der kan printe ud i 1440 x 720 hvad er den
> maksimale størrelse så på billedet som jeg kan printe før det bliver

Hej Lars..

Jeg må sige, at det er også min erfring, at det som kører stabilt og
som jeg heller ikke tror har en begrænsning i forhold til HP
cameraet... Det er også "SANDISK", original kortene til HP er jo
denne type, så det må de jo stå inden for??

Jeg fik dog et andet 64mb med til mit HP-812,da jeg købte det & den
første dag oplevede jeg mit cam. "Fryse" ligesom en pc kan gøre det!!

Efter en formattering har jeg dog ikke oplevet det yderligere!!!

Held og lykke med søgnignen fortsat...
JKM

Fra : Henning Petersen

Dato : 09-07-02 20:50

On Mon, 8 Jul 2002 19:33:55 +0200, "Lars Willum Christiansen"
<liladomo@tdcadsl.dk> wrote:

> Hej gruppe.

Selv hej.

> Se emne.

Ifølge bl.a. SanDisk er der ingen begrænsninger i størrelsen på kortet
i nogen af HP's kameraer, så det er ikke det der er afgørelde for
valget.

--
Venlig hilsen / Best regards
   Henning