Tabeller og rammer
Fra : Ivan Trampedach

Dato : 02-02-01 11:59

Hej
De gange jeg har lavet en tabel er jeg startet med at lave den i f.eks.
Frontpage.
Hvis jeg kun har f.eks. lodrette streger i min tabel går det galt i PHP.
Enten kommer der ingen streger eller også kommer der også streger der hvor
der ikke skal være !

Det kan vel ikke være så svært eller hva' ?

Hilsen Ivan

Fra : Troels Arvin

Dato : 02-02-01 18:13

On <95e3tj$3rn$1@news.inet.tele.dk>, "Ivan Trampedach" <ist@iname.com>
wrote:

> [...]
> går det galt i PHP. Enten kommer der ingen streger eller også kommer
> der også streger der hvor der ikke skal være !
Giv os et link til et sted, hvor problemet kan inspiceres; ellers er det
umuligt at hjælpe dig.