Prøver lige igen med maller
Fra : Brizz

Dato : 08-07-02 17:25

Hmm har lige prøvet at poste under navnet maller og da jeg så skrev mit OT
indlæg kom det frem med det samme men ikke mit indlæg med maller så derfor
prøver jeg igen. bær over med mig.
Men her er mit spørgsmål

Har et 325L malawi akvarie. Der går ca. 15 fisk i forskellige størrelse.
Lige nu har jeg 1 Plecostimus (tror jeg nok det staves sådan) og en
Syndontis Petricola Zaire. Men nu når jeg har været så heldig at få nogen
brunalger tænkte jeg om den ene malle er nok? eller om jeg skal have 1 eller
2 mere? tænker på om når de vokser sig store osv? om det så ikke er lidt
overkill at have 2-3 maller i?
Og gerne lige nogen tricks til at få bugt med brunalger. Det får ikke
direkte sollys.
Mvh Brian

Fra : Brizz

Dato : 08-07-02 20:17

"Brizz" <bs@(fjernmig)gronaerten.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> overkill at have 2-3 maller i?
> Og gerne lige nogen tricks til at få bugt med brunalger. Det får ikke

Er vist rigtig til besvær. Men ved godt der er 2 indlæg der handler om
maller. Det andet indlæg kan jeg ikke se så vil i ikke være venlige at svare
på denne tråd isteddet for den anden?
Mvh Brian