(OT) Kan ikke se mine indlæg
Fra : Brizz

Dato : 08-07-02 17:24

Hvis der er nogen der kan se et indlæg jeg har sendt lige før det her
omkring maller må i gerne lige maile mig på bs@gronaerten.dk
For jeg kan ikke se det og i andre grupper har jeg ingen problemer med at
poste indlæg...
Gør snart noget drastisk over det her*Grrrrr*
Nå men hvis 1 gider at maile hvis mit malle indlæg er kommer ud i
offentligheden?
Mvh Brian

Fra : Madsen

Dato : 08-07-02 17:36

[posted and mailed]

Brizz skrev:

> [...]
> her omkring maller må i gerne lige maile mig på bs@gronaerten.dk
> For jeg kan ikke se det og i andre grupper har jeg ingen problemer

Alle tre indlæg er nået frem til gruppen.

Madsen.

Fra : Steen Suder

Dato : 08-07-02 17:54

Brizz wrote:
> [...]
> Gør snart noget drastisk over det her*Grrrrr*
> Nå men hvis 1 gider at maile hvis mit malle indlæg er kommer ud i

Brug dk.test!

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : Brizz

Dato : 08-07-02 18:43

> Brug dk.test!

Nej for jeg skrev et indlæg som ikke kom frem og jeg ville høre om andre
kunne se det indlæg..derfor dette.
Brian

Fra : Steen Suder

Dato : 08-07-02 21:17

Brizz wrote:

> Nej for jeg skrev et indlæg som ikke kom frem og jeg ville høre om andre
> kunne se det indlæg..derfor dette.

Det er det man bruger dk.test til. Du får en email når din post er
kommet ind i "systemet".

Testgrupperne er de eneste man "tester" i.

Læs mere på <http://www.usenet.dk/>.

Fra : Brizz

Dato : 08-07-02 22:10

> Det er det man bruger dk.test til. Du får en email når din post er
> kommet ind i "systemet".
>
> Testgrupperne er de eneste man "tester" i.

Tror i misforstår.
Havde skrevet et indlæg der hed Maller. Det kunne jeg ikke selv se. Derfor
skrev jeg den her streng for at høre om andre kunne se den. For jeg har
ingen problemer med at poste i andre grupper eller poste den her streng
eller den anden streng jeg har lavet med maller der hedder "Prøver lige igen
med maller" Så derfor ville jeg høre om det kun var mig der ikke kunnse min
egen streng. Det ville jeg da ikke få noget ud af at poste i test da det var
en konkret streng jeg postede.
Brian

Fra : Christian H

Dato : 09-07-02 09:22

"Brizz" <bs@(fjernmig)gronaerten.dk> wrote in message news:bcnW8.475$s76.80989@news010.worldonline.dk...
> Tror i misforstår.

Hovhov, ikke alle :)

> [...]
> egen streng. Det ville jeg da ikke få noget ud af at poste i test da det var

Årsagen til dette er højst sandsynligt fordi, du tidligere har skrevet
et indlæg med samme subject.
Din nye post kommer så som et svar til dit tidligere indlæg.
Kig evt. på dit indlæg, og derunder fra den 25/6.

mvh
Christian H

Fra : Brizz

Dato : 09-07-02 10:10

"Christian H" <ch@gimp.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Din nye post kommer så som et svar til dit tidligere indlæg.
> Kig evt. på dit indlæg, og derunder fra den 25/6.

Det eneste indlæg jeg har lavet d. 25/6 er at de snapper efter luft. For
længe længe siden lavede jeg et indlæg der også hed maller som jeg heller
ikke kunne se. og jeg kan stadig ikke se mit eget indlæg fra igår der hedder
Maller. kun de 2 andre.
Brian

Fra : Brizz

Dato : 09-07-02 13:32

> [...]
> længe længe siden lavede jeg et indlæg der også hed maller som jeg heller
> ikke kunne se. og jeg kan stadig ikke se mit eget indlæg fra igår der

Ok nu har jeg fundet den.... pudsigt...men sådan er der så meget....
Brian

Fra : Nikolaj

Dato : 19-07-02 20:54

Har også haft problemer med at mine indlæg blev postet for så ca en uge
senere finde ud af at de er forsvundet igen.

Mvh
Nikolaj

Fra : Steen Suder

Dato : 19-07-02 23:43

Nikolaj wrote:
> Har også haft problemer med at mine indlæg blev postet for så ca en uge
> senere finde ud af at de er forsvundet igen.

Det er ganske naturligt. De fleste udbydere beholder ikke news særligt
længe da det fylder ret betragteligt. Det afhænger dog af den enkelte
udbyder.

Jeg har taget konsekvensen af dette og flere andre ting og har min egen
newsserver eller rettere cache (nntpcache).

<KLIP>

Kig dig venligst omkring på <http://www.usenet.dk/>. Der beskrives det
bl.a. hvorledes man quoter.

Fra : Madsen

Dato : 20-07-02 01:39

Nikolaj skrev:

> Har også haft problemer med at mine indlæg blev postet for så ca
> en uge senere finde ud af at de er forsvundet igen.

Nu skal du også huske, at Outlook Express som standard sletter
newsindlæg 5 dage efter hentning, så vidt jeg husker.
Kig inde under Funktioner > Indstillinger > Vedligeholdelse.

Gruppen som omhandler Outlook Express hedder:

Madsen.