statistik
Fra : SoulMate

Dato : 01-02-01 17:01

Efterlyser et godt statistik script.

Det skal ku logge hits, hits pr side, hits pr besøgende, hits pr dag
og helst hits pr land også.

--
SoulMate

Fra : Henrik Hansen

Dato : 01-02-01 17:05

"SoulMate" <soulmate@vvvDOTsubnet.dk> wrote:

> Efterlyser et godt statistik script.
>
> Det skal ku logge hits, hits pr side, hits pr besøgende, hits pr dag
> og helst hits pr land også.

se på Webalizer

--
Henrik Hansen

Fra : SoulMate

Dato : 01-02-01 18:44

"Henrik Hansen" <hh@mailserver.dk> skrev i en meddelelse

> se på Webalizer

hmm, har den svjh allerede på mit webhotel - godt jeg tænker så
langt...

- men, til en anden gang, er der andre ? (webalizer er svjh ret svær
at sætte op ?)

Fra : Erwin Lansing

Dato : 02-02-01 09:57

In article <xghe6.19227$fa3.1020805@news010.worldonline.dk>, SoulMate wrote:

>hmm, har den svjh allerede på mit webhotel - godt jeg tænker så
>langt...
>
> - men, til en anden gang, er der andre ? (webalizer er svjh ret svær
>at sætte op ?)

slet ikke. du skal bare installere den fra rpm/ports/... og sætte et
cronjob op med de rigtige argumenter som er godt beskrevet i mansiden,
f.eks.

0 0 * * * nobody cd
/sti/til/www.fnidder.dk/docs/www-stats; /usr/local/bin/webalizer -D
DNScache -N 10 -n fnidder.dk /sti/til/ww.fnidder.dk/logs/access_log >
/dev/null 2>&1

hvor folderen www-stats skal være skrivbar af nobody, og stats bliver
opdateret hver nat kl. 0.00

that's it

--
Erwin Lansing       --       abe.fnidder.dk

"Computers are useless. They only give you answers"
   -- Pablo Picasso

Fra : SoulMate

Dato : 03-02-01 01:43

SoulMate wrote:

> [...]
> /sti/til/www.fnidder.dk/docs/www-stats; /usr/local/bin/webalizer -D
> DNScache -N 10 -n fnidder.dk /sti/til/ww.fnidder.dk/logs/access_log

hmm, det må jeg prøve...

- når jeg får den til at virke...

Når jeg (manuelt) kører webazolver filen siger den fint at den kigger
efter logfiler og det hele, men den laver ikke noget output!
- det eneste den skriver til disken er dns_cache.db (som ligger det
rette sted)...

Nogen ideer ?

Fra : Michael Lyngbøl

Dato : 08-02-01 22:32

On Sat, 3 Feb 2001 01:43:19 +0100, SoulMate wrote:

>Når jeg (manuelt) kører webazolver filen siger den fint at den kigger
>efter logfiler og det hele, men den laver ikke noget output!

Sikkert fordi webalizer venter paa input fra STDIN.

--
Michael Lyngbøl -- Opinions are mine[TM];

Fra : Mickey

Dato : 09-02-01 00:24

"Michael Lyngbøl" <lyngbol@c.dk> skrev i en meddelelse

> Sikkert fordi webalizer venter paa input fra STDIN.

ikke forstået...