Telia GPRS - udfald
Fra : Ole Thomsen

Dato : 08-07-02 15:19

Mit GPRS setup skulle stå sin prøve i weekenden,
men det var absolut ikke nogen succes

Forbindelsen faldt ud med 2-10 minutters mellemrum.
Så længe der bare er tale om alm. internetbrug er det
ikke noget stort problem at reconnecte, men når man
kører VPN er det ulideligt at skulle retablere forbindelsen
så tit.

Er GPRS generelt ustabilt? Er det Telia der sutter?

Nåja, et almindeligt dataopkald kørte laaangsomt men
uproblematisk.

Ole Thomsen

Fra : Dr. Ralph

Dato : 08-07-02 21:53

>Er GPRS generelt ustabilt? Er det Telia der sutter?

TDC har haft visse problemer siden det voldsomme tordenvejr - men
ellers har min GPRS på min T68i kørt upåklageligt siden januar.

Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Mail: dr.ralph@removesol.dk