Steder at købe film
Fra : Michael N. Petersen ~

Dato : 08-07-02 14:30

Hej,

Hvor på nettet, kan jeg bestille DVD film?
Er der nogen som har set den nye udgave af The Time Machine? Nogle
meninger, men ingen spoilere, tak.

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 08-07-02 14:37

Michael N. Petersen Krogh wrote:
> Hvor på nettet, kan jeg bestille DVD film?

Der er løbende tråde om emnet. Prøv at kigge lidt tilbage i indholdet i
gruppen, evt. vha. google.

> Er der nogen som har set den nye udgave af The Time Machine? Nogle
> meninger, men ingen spoilere, tak.

Ikke noget særligt. En ganske pæn film, men historien greb mig aldrig
virkelig. 5/10 på min skala, tættere på 4 end på 6.

/Nikolaj

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 08-07-02 15:00

"Michael N. Petersen Krogh" <michael@dsc.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Hvor på nettet, kan jeg bestille DVD film?

Som nævnt i andet indlæg, finder du flere svar længere nede af listen
Vil dog lige her fremhæve et par steder jeg personligt har haft gode
erfaringer med.

DK:
www.dvdoo.dk
www.proshop.dk
www.laserdisken.dk

Outside DK:
www.futureent.com - Det eneste sted jeg har handlet uden for dk, har dog
umiddelbart heller ikke haft brug for andre. Det gode er, at den pris du ser
på siden (pund) er den pris du betaler, porto er med i prisen. Film bliver
sendt fra UK, så ingen told overraskelser heller. Film på lager har du i
hænde på 2-4 dage.

VH
Peter Tønnesen

Fra : Mogens

Dato : 10-07-02 13:10

On Mon, 8 Jul 2002 15:59:41 +0200, "Peter Tønnesen"
<dali909@direkte.org> wrote:

> [...]
>sendt fra UK, så ingen told overraskelser heller. Film på lager har du i

Hej

Jeg har lige bestilt et par film fra ovenstående butik.
Deres priser er i engelske pund, men når man har
bestilt og de har sendt filmene, modtager man en
mail hvor der står følgende :

>Please allow up to 10 days for goods to arrive from date of
>despatch before pursuing any item(s). All goods are directly
>despatched from North America and, whilst the majority
>arrive within 2 working days, some items may be subject to
>customs clearance hold-ups and can take slightly longer to
>reach you.

Nu kan jeg så ikke finde ud af om Futureent ligger i England
eller i USA og om der nu skal betales dansk moms, told, skat
og diverse gebyrer. :o\

Er der nogen der har lidt info ?

mvh Mogens

Fra : ML-78

Dato : 11-07-02 23:30

> Nu kan jeg så ikke finde ud af om Futureent ligger i England
> eller i USA og om der nu skal betales dansk moms, told, skat
> og diverse gebyrer. :o\
>
> Er der nogen der har lidt info ?

Du kan være helt rolig - du kommer ikke til at betale andet end den pris,
der står på siden. Futureent ligger i England.

ML-78

Fra : Heine Christensen

Dato : 08-07-02 21:01

> [...]
> Hej,
>
> Hvor på nettet, kan jeg bestille DVD film?
> Er der nogen som har set den nye udgave af The Time Machine? Nogle

www.dvdz.dk
www.dvdmekka.dk
www.dataperlen.dk
www.dvd4u.dk
www.shopeasy.dk

Venlig hilsen

Heine Christensen

Fra : Bo Kristensen

Dato : 08-07-02 21:36

"Michael N. Petersen Krogh" <michael@dsc.dk> wrote in message
> Hej,
>
> Hvor på nettet, kan jeg bestille DVD film?
> Er der nogen som har set den nye udgave af The Time Machine? Nogle
> meninger, men ingen spoilere, tak.

www.dvdpusheren.dk
www.r1dvd.dk

begge gode steder - meget billige, har tilgengæld ikke så meget på lager,
men hvis du kan vente lidt er der ofte penge at spare.

Bo Kristensen

Fra : -[Angel]-

Dato : 09-07-02 16:56

> [...]
> Hej,
>
> Hvor på nettet, kan jeg bestille DVD film?
> Er der nogen som har set den nye udgave af The Time Machine? Nogle

Med hensyn til The Time Machine så synes jeg ikke den er nær så ringe som
den kritik den fik. Jeg har selvfølgelig aldrig set originalen, så det gør
mig måske ikke egnet til at vurdere den. Alligevel vil jeg da give den 6 *.

Thomas