MS Windows
briani 27239
genstart i dos
Fra : Nikolaj

Dato : 08-07-02 14:33

bare lige et dumt hurtigt spørgsmål. Hvordan kommer man fra win xp til dos?

Fra : Klaus Petersen

Dato : 08-07-02 14:35

> bare lige et dumt hurtigt spørgsmål. Hvordan kommer man fra win xp til
dos?

Du kan få en rigtig dos, ved at bruge en Win98 Startdiskette eller CD.

Du kan få en simulereret dos ved at være "Command Promp" i Start Menu under
"Accessories".

Fra : Nikolaj

Dato : 08-07-02 14:41

Hvis jeg nu skal bruge en ren dos, og hverken har win98 startdisk eller cd?

Fra : Klaus Petersen

Dato : 08-07-02 14:44

> Hvis jeg nu skal bruge en ren dos, og hverken har win98 startdisk eller
cd?

Så må du skaffe dig en win98 startdisk. Problemet er, at Win XP i modsætning
til Win98 overhovedet ikke baseret på dos. Det er også grunden til, at du
vil få
problemer med at køre mange dos baserede spil i Win XP.

http://www.bootdisk.com vil du kunne finde en Win98 startdiskette er jeg
ret
sikker på.

Fra : Morten

Dato : 08-07-02 14:45

> Hvis jeg nu skal bruge en ren dos, og hverken har win98 startdisk eller cd?

Du kan jo kigge på www.bootdisk.com for at se, om de har en
løsning du kan bruge.

Mvh.
Morten