MS Windows
briani 27239
"Automatisk" brug af regedit.
Fra : Rasmus Christiansen

Dato : 08-07-02 14:05

På en computer som flere bruger men som kører uden brugerprofiler, skal der
bruges forskellige proxyserver alt efter hvem man er. Jeg tænkte på om man
ikke kan inkludere filer via regedit sådan nogenlunde automatisk. Problemmet
er når jeg kører regedit med et filnavn som argument, så kommer den ud og
spørger om man vil inkludere filen.

Kan det ikke gøres automatisk, så Windows ikke spørger brugeren, men bare
gør det ?

--
Venlig hilsen Rasmus Christiansen

Fra : Klaus Petersen

Dato : 08-07-02 14:11

> Jeg tænkte på om man
> ikke kan inkludere filer via regedit sådan nogenlunde automatisk.

Det ville være relativt hurtigt at lave et program til at gøre det. Hvor
mange
ændringer snakker vi om?

Fra : Jacob D. Larsen

Dato : 08-07-02 21:22

"Rasmus Christiansen" <c971458@student.dtu.dk> wrote in message
> [...]
> spørger om man vil inkludere filen.
>
> Kan det ikke gøres automatisk, så Windows ikke spørger brugeren, men bare

Vil en /S ikke kunne gøre det ?
eks. regedit /s proxy.reg

> --
> Venlig hilsen Rasmus Christiansen

Mvh.
Jacob D. Larsen

Fra : Rasmus Christiansen

Dato : 09-07-02 07:59

> Vil en /S ikke kunne gøre det ?
> eks. regedit /s proxy.reg

Jo, det er lige den jeg søgte. Hvordan fandt du egentlig frem til det ? Jeg
mener man kan ikke lave regedit /? som i de gode gamle DOS-dage.

Venlig hilsen Rasmus Christiansen.