? vedr. Need For Speed 5
Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 08-07-02 11:34

Hejsa.

Min svoger sidder og spiller NFS 5 men er "lidt" irreteret over at der er 3
biler som mangler. Jeg har prøvet på EA's sider men kan ikke finde noget
sted hvor man kan dl dem henne.
Er der nogen her som kan fortælle mig hvor de 3 biler kan dl's henne?

Ps. Jeg har prøvet på nfscars.com, hvor jeg fandt de 2 af dem. Dog virkede
dl ikke!

/Kenneth

Fra : Peter C.

Dato : 08-07-02 11:52

> Er der nogen her som kan fortælle mig hvor de 3 biler kan dl's henne?

http://www.needforspeed.com/porsche/pc/index.html

klik på downloads og cars

MVH Peter C.

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 08-07-02 12:03

Peter C. wrote:

> http://www.needforspeed.com/porsche/pc/index.html
>
> klik på downloads og cars
>
> MVH Peter C.

Vær forberedt på at de ikke helt kommer med samme funktionalitet som de
andre biler, de kan ikke bruges alle steder - EA har simpelthen været
dumme og dovne (burde havde rettet det i en patch)

Mvh

Bruno

Fra : Peter C.

Dato : 08-07-02 12:22

> Vær forberedt på at de ikke helt kommer med samme funktionalitet som de
> andre biler, de kan ikke bruges alle steder

DER tabte du mig ! Hvad mener du med "funktionalitet" ?
Og hvilke steder kan de ikke bruges ?

MVH Peter C.
(Der ikke kan se nogen forskel på orig. biler og add-on biler)

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 08-07-02 12:21

<iddqd@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> andre biler, de kan ikke bruges alle steder - EA har simpelthen været
> dumme og dovne (burde havde rettet det i en patch)

Tak for hjælpen begge to.
Jeg skal bare dl bilerne for ham, resten må han selv finde ud af ;)

/Kenneth