Jackass - The Movie
Fra : Casper

Dato : 08-07-02 10:35

Hej gruppe

Måske er det gammelt nyt, men jeg så nedenstående trailer på
apple.com.

De sindsyge Jackass-fyre er nu gået til filmen...

Kig selv:

http://www.apple.com/trailers/paramount/jackass_the_movie/

Casper

Fra : Emil Rune

Dato : 08-07-02 17:04

"Casper" <caa@XXXindbakke.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> apple.com.
>
> De sindsyge Jackass-fyre er nu gået til filmen...

Gaab. Troede efterhånden at Jackass var "a thing of the past"...

Emil

Fra : SpookiePower

Dato : 08-07-02 20:01

"Emil Rune" <erune@worldonline.dk> wrote in message

> Gaab. Troede efterhånden at Jackass var "a thing of the past"...
>
> Emil

Det er stadig på mode hjemme hos mig.

Fra : zcully

Dato : 08-07-02 21:26

Jeg syntes også det er sjovt nok endnu, men sgu ikke til en hel film!!!!

Fra : Morten DH

Dato : 09-07-02 05:46

> Det er stadig på mode hjemme hos mig.

Også hos mig, en fredag aften uden Jackass er som en fredag aften uden øl
pilsner - den går bare ikke....

Fra : Martin Møller

Dato : 09-07-02 02:33

> [...]
> apple.com.
>
> De sindsyge Jackass-fyre er nu gået til filmen...

Så kan det vist ikke bliver mere lavt. Gaaab.

Martin

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 09-07-02 15:21

Casper <caa@XXXindbakke.dk> scribbled:

> De sindsyge Jackass-fyre er nu gået til filmen...

Det måtte jo komme, men nu så jeg Polle Fiction i går og ville egentlig
ønske, de havde droppet *det* projekt. Lige som Polle, så virker Jackass
godt i det lille format og kan ikke bære en spillefilm.

Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Sparre

Dato : 10-07-02 15:54

Polle Fiction viste jo netop at den sagtens kunne bære... men du er vel
sikkert fra KBH

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 10-07-02 17:59

Sparre <christian@NOSPAMsparre.it> scribbled:

> Polle Fiction viste jo netop at den sagtens kunne bære... men du er
> vel sikkert fra KBH

Ja, og hvis du antyder, at jeg så derfor ikke forstår filmen eller kan grine
af den, så har du ret. PF er som en dårlig folkekomedie fra firserne. Ret
ærgerligt, da de var ret dårlige og dansk film har vist at det kan gøres
meget bedre. Det, som Polle gør grin med, er det samme som i fx Mifune, det
er bare gjort sindsvagt dårligt. Jeg har efterhånden mistet alt for den
mand, der gav os De skrigende halse. Han har fået meget line, men desværre
Søren, det du laver, er altså noget l...

Mark