kopiere fra WWW til egen HD
Fra : MH

Dato : 08-07-02 10:39

Jeg vil gerne gemme alle de filer der er publiseret på mit webhotel på min
HD - men hvordan gør man lige det??

Når jeg starter FP2002 op, og jeg bliver logget på, kan jeg ikke rigtig
finde den feature som gør det muligt at gemme ALT jeg har oppe på min HD.

Håber på hirtig hjælp.

MVH
MH

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 08-07-02 10:57

"MH" <mikaelh@REMOVETHISstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ikke rigtig
> finde den feature som gør det muligt at gemme ALT jeg har oppe

Hentet fra hjælpemenuen i FrontPage2002:

1.. Klik på Udgiv Websted i menuen Filer.
a..
1.. Benyt en af følgende fremgangsmåder i dialogboksen
Udgivelsesdestination:
2.. Skriv stien, f.eks. C:\Webstedet, til mappen i filsystemet.
a.. Klik på Gennemse for at søge efter mappen.
1.. Bemærk! Hvis du tidligere har valgt en
udgivelsesdestination til dette Websted, vises dialogboksen
Udgivelsesdestination ikke. Fortsæt til trin 4.
2.. Klik på OK.
a..
1.. Angiv, hvilke sider du vil udgive.
2.. Sådan gør du
1.. Klik på Indstillinger i nederste venstre hjørne i
dialogboksen Udgiv Websted.
2.. Klik på fanen Udgiv, og benyt derefter en eller flere af
følgende fremgangsmåder:
a.. Angiv, om du kun vil udgive de sider, der er ændret,
eller alle sider, under Udgiv.
b.. Angiv, hvordan det bestemmes, hvilke sider der er ændret,
under Ændringer.
c.. Marker det pågældende afkrydsningsfelt, hvis der skal
oprettes en logfil med de ændringer, der foretages under
udgivelsen.
3.. Klik på OK.

Fra : rasmus carlsen

Dato : 10-07-02 10:28

eller hent programmet TeleportPro ... (det er gratis men jeg husker ikke
lige hvor du kan hente det)
Det er "suger" hele hjemmesiden til din HD.

ras

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 11-07-02 17:10

Når der er installeret FP Extensions kan det ikke anbefales da flere
ting ikke vil virke bagefter.
Den korrekte fremgangsmåde er at åbne Web'et i FP og bruge File |
Publish Web.