Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Minolta S404
Fra : Per M. Nielsen

Dato : 08-07-02 10:19

Hej!

Er der andre end mig der synes at S404 er utrolig dårlig til at
autofokusere? Er der evt nogle forslag om hvorfor ?

Er der nogen der ved hvorfor man ikke kan se metadata på billder taget
med S404? På mit "gamle" Canon A20 kunne man.!

Mvh Per

Fra : JPo

Dato : 08-07-02 15:40

> Er der andre end mig der synes at S404 er utrolig dårlig til at
> autofokusere? Er der evt nogle forslag om hvorfor ?

Jeg har et S304 - som har samme teknik som S404, og synes også der kniber
gevaldigt med at stille skarpt. Nogle gange når den grønne lampe bliver ved
med at blinke - har jeg pudset linsen - og det hjalp.
Men det er nok 20 % af billederne, hvor den ikke stiller skarpt selvom den
grønne lampe lyser konstant.

Jpo

Fra : Jesper Amstrup

Dato : 08-07-02 15:45

"Per M. Nielsen" <pmn@digianswer.com> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Er der andre end mig der synes at S404 er utrolig dårlig til at
> autofokusere?

JA!!!!!

Jesper

Fra : Hans Jørgensen

Dato : 15-07-02 09:25

Per M. Nielsen wrote:
> Er der andre end mig der synes at S404 er utrolig dårlig til at
> autofokusere? Er der evt nogle forslag om hvorfor ?

Det kan den godt have problemer med ja, specielt i
tus-mørke.

> Er der nogen der ved hvorfor man ikke kan se metadata på billder taget
> med S404? På mit "gamle" Canon A20 kunne man.!

Jeg kan se masser af meta-data .. med mindre det er
tiff-billeder...

--
Hans Joergensen, http://www.nathue.dk