FrontPage 2000 - Formularer
Fra : Bart Bendtsen

Dato : 08-07-02 10:16

Hej med jer

Vil I hjælpe mig med at fortælle hvordan??

Når jeg opretter en formular manuelt f.eks. vælger nogle forskellige
formular-komponenter under Formular-menuenog laver f.eks. først et felt,
derefter en knap hvor der står "Send".
Jeg ønsker at prodcuren skal være sådan at det udfyldte tekst i feltet skal
altid kunne sendes pr. mail til mig på bart@privat.dk når man klikker
påknappen "send" for at udføre handlingen.
Men jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg kan gøre det sådan og ved ikke hvad
værdi "B1" er for noget under egenskaber eller indstillinger.
Vil I være søde at forklare mig hvordan jeg kan oprette en simpel formular
med forskellige komponter og få demj til at funere i praksis?

Venlig hilsen Bart Bendtsen

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 08-07-02 10:26

"Bart Bendtsen" <bart@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
simpel formular
> med forskellige komponter og få demj til at funere i praksis?

opret f.eks. formularen feedback fra formularskabelonen.
Højreklik på formularen og indtast de relevante oplysninger dér.
B1 er blot navnet til formularen således at FPs formularscript
kan skelne mellem flere formularer på samme side. Du kan sagtens
kalde det noget andet end B1
Arne H. Wilstrup