Softwareopdatering af T39
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 08-07-02 09:23

Hej,

Jeg har en ca. 11 måneder gammel Ericsson T39m med den oprindelige software
R2G i.

Skal jeg se at få softwareversionen opdateret inden garantien udløber?

Hvis i mener ja, skal jeg lige have at vide, hvad i den gamle jeg kan
betegne som en fejl. Ericsson vil nemlig ikke opdatere den uden at jeg kan
påpege en fejl i den gamle - altså noget der ikke virker.

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Fischer

Dato : 08-07-02 09:37

> Skal jeg se at få softwareversionen opdateret inden garantien udløber?

Hvis du ikke har problemer med den, så ville jeg ikke røre ved den.
"If it ain't broken then don't fix it".

*Fischer

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 08-07-02 12:53

> Hvis du ikke har problemer med den, så ville jeg ikke røre ved den.
> "If it ain't broken then don't fix it".

Der er jo de sædvanlige små ting: Intet afsendernavn på SMS, jeg har endnu
ikke fået email til at virke, men jeg bruger det egentlig ikke...

Jeg tænker mere på, om sw-versionen har nogen indflydelse, når jeg engang
skal sælge den?

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Fischer

Dato : 09-07-02 06:40

> Der er jo de sædvanlige små ting: Intet afsendernavn på SMS, jeg har
> endnu ikke fået email til at virke, men jeg bruger det egentlig ikke...

OK, hvis der er konkrete fejl, så kunne det da være en god idé med en
opdatering.

> Jeg tænker mere på, om sw-versionen har nogen indflydelse, når jeg
> engang skal sælge den?

Måske.
Men ikke hvis den kører fint nu, og dårligere efter en opdatering. Man ser
desværre en gang imellem den slags små "features" ved en opdatering.

*Fischer