vådfoder
Fra : Kari Eiffert

Dato : 08-07-02 09:20

Hej!

Nu er det jo første gang vi skal have killinger, så det her nok kun et af
mange spørgsmål
Men hvad er vådfoder egentlig?

Hilsen Kari

Fra : Camilla Baird

Dato : 08-07-02 09:38

On 08/07/2002 10:20, in article
3d294b4b$0$41341$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, "Kari Eiffert"
<Kari.Eiffert@tdcadsl.dk> wrote:

> Hej!
>
> Nu er det jo første gang vi skal have killinger, så det her nok kun et af
> [...]

Vådfoder = dåsemad
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Martin Hughes

Dato : 08-07-02 10:27

Tak for det Jeg har vist meget at lære endnu. Men de der fagudtryk er
jeg nu ikke lige inde i

Fra : Camilla Baird

Dato : 08-07-02 10:31

On 08/07/2002 11:26, in article
3d295ad2$0$41366$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, "Martin Hughes"
<Martin_b_hughes@mail.tdcadsl.dk> wrote:

> Tak for det Jeg har vist meget at lære endnu. Men de der fagudtryk er
> jeg nu ikke lige inde i

Man bliver aldrig klogere hvis man ikke spørger

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 08-07-02 10:49

"Kari Eiffert" <Kari.Eiffert@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Nu er det jo første gang vi skal have killinger, så det her nok kun
et af
> mange spørgsmål
> Men hvad er vådfoder egentlig?

Ja du har jo fået at vide at vådfoder er dåsemad .. og lad det så
blive ved det ... lad være med at fodre jeres killinger/katte op med
dåsemad .. en gang tørfoder af god kvalitet er 100 gange bedre for
katten og billigere .. det køber du dåsemad er det den dyreste
tænkelige form for vand du overhovedet kan købe .. og tillige så
hvorfor i al verden bruge kræfter på at slæbe vand hjem når man selv
har det i hanerne ... bare min indstilling til vådfoder til hunde
og katte ...
og spørg endelig løs gruppen er fyldt med kattekyndige venlige
mennesker der gerne råder og vejleder dig ...
Smil fra Ami

Fra : Kari Eiffert

Dato : 08-07-02 11:16

Hej igen!
Vi vil skam ikke kun fodre dem med dåsemad. opdrætteren sagde at vi skulle
sørge for at de altid har tørfoder (vi vil bruge Royal Canin) og så skal vi
give dem vådfoder, fisk etc. en gang om dagen foruden tørfoderet.
Så de skal nok få andet

Og det er nu rart at have et stedmhvor man kan få så fin en hjælp, og så
hurtigt

Kari

Fra : Kate

Dato : 08-07-02 20:53

"Kari Eiffert" <Kari.Eiffert@tdcadsl.dk> wrote in

> Og det er nu rart at have et stedmhvor man kan få så fin en hjælp,
> og så hurtigt

Ja, internettet er altså en genial opfindelse
Jeg har lært masser om katte her og endnu mere om kaniner i en
amerikansk nyhedsgruppe, mere end jeg har lært efter 18 år med kræene
(kaninerne altså, kun 12 år med katte)

Kate