MS Windows
briani 27239
Hjælp: Problemos med Windows MP 7.10
Fra : Svend

Dato : 08-07-02 09:30

Jeg vil så gerne se videoclips mm i diverse formater. og har installeret
windows mediaplayer 7.10 på min Windows 98SE. Min PC har 256 RAM.
Desværre sker der det, at når jeg har set på MPen et par
gange eller tre, staller den, og viser kun enkeltframes, mens lyden rask
kører. Den staller således at jeg kun kan komme ud af MP ved hjælp af
C+Alt+Del. Møg-irriterende. Nå jeg rebooter kan jeg igen køre to-tre gange,
og så opstår problemet igen.
Kan nogen foreslå en løsning, evt. henvise til et sted hvor jeg kan få
hjælp???
På forhånd tak.
Svend

Fra : Edmund

Dato : 08-07-02 09:38

"Svend" <13goodgenoog@sol.dk> wrote in message

> [...]
gange,
> og så opstår problemet igen.
> Kan nogen foreslå en løsning, evt. henvise til et sted hvor jeg kan få

Det kan måske hjælpe at trykke på stop inden du skifter til en ny film,
og tryk på stop enden du lukker WMP.

Mvh Edmund

Fra : Svend

Dato : 08-07-02 11:18

Tak for dit råd, Edmund men - desværre, det hjalp ikke.