Sider med Java
Fra : Esben Nielsen

Dato : 08-07-02 09:03

Hej !!!

Er der nogen der kan forklare mig hvorfor jeg ikke kan se en internetside
med java-komponenter på min browser ???
Jeg har windows XP installeret, og IE 6, som skulle have de sidste nye
opdateringer ifølge programmet....eller har den ???

Jeg ville blive glad hvis jeg kunne få det afgørende "tip" til hvor
problemet ligger.

På forhånd tak.

Mvh.
Esben

Fra : Lars Stokholm

Dato : 08-07-02 10:21

In dk.edb.internet.software.browser, Esben Nielsen wrote:

> [...]
>Jeg har windows XP installeret, og IE 6, som skulle have de sidste nye
>opdateringer ifølge programmet....eller har den ???

Nu siger du godt nok at den har de sidste nye opadateringer. Og hvis
du mener Windows Update, er jeg nok ikke til megen hjælp. Det
forholder sig sådan at Microsoft ikke har vedlagt Java med IE6. Det er
altså ikke installeret som standard, det må du gøre selv. Har du
checket Windows Update: http://www.windowsupdate.com/ ?

--
Lars Stokholm

Fra : Esben Nielsen

Dato : 08-07-02 18:52

Yep, den er opdateret fuldt ud gennem nedenstående link, og derfor burde den
jo også fungere ???