Nyt bundkort.. hvilket ?
Fra : krahnsmart

Dato : 08-07-02 00:06

Hej
Jeg står og skal købe et nyt bundkort/processer og ram.... det skullle
helst kunne gøres for 2500.- hvad skal jeg købe ?

--

M.v.h
Martin Krahn

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 08-07-02 08:05

Hej

krahnsmart wrote:
> Hej
> Jeg står og skal købe et nyt bundkort/processer og ram.... det skullle
> helst kunne gøres for 2500.- hvad skal jeg købe ?

Hvad skal du bruge den til?

Med de penge ville jeg starte med 512Mb ram uanset hvad. Resten ville
jeg bruge på den kombination hvor du får det bundkort med mulighed for
den højeste CPU og så bare CPU for resten. Så kan du nemlig om to år
købe en større CPU til billige penge og forlænge din PC's levetid lidt.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Martin K

Dato : 08-07-02 08:54

krahnsmart wrote:
> Jeg står og skal købe et nyt bundkort/processer og ram.... det
> skullle helst kunne gøres for 2500.- hvad skal jeg købe ?

Det kommer også an på om du vil OC, samt hvem du 'holder med'. Personligt er
jeg kun til AMD, men jeg bryder med heller ikke om OC...

Med et Asus mobo og en AMD Athlon XP processor + de 512 MB ram, er du godt
kørende

--
Martin K