Bo Warming
Fra : Helle Nielsen

Dato : 07-07-02 21:50

Bo...jeg har meget svært ved at forstå dine indlæg her i gruppen - de er
forvirrede og uklare...kunne du ikke prøve at formulerer dig lidt mere
klart?
Tit er det nogle underlige emner og ting du skriver om.

/Helle

Fra : Chokmah

Dato : 07-07-02 21:58

On Sun, 7 Jul 2002 22:49:44 +0200, "Helle Nielsen" <helle@jirty.dk>
wrote:
HI Helle

> [...]
>klart?
>Tit er det nogle underlige emner og ting du skriver om.

Øhh ja men .... det kommer jo - ja dss ved efter som de bliver postet
her .... men ikke lige samliv og seksualitet så er du ikke rar at
poste sådanne wellmenne anomodninger privat ?
det er en dum ting at begynde at diskutere skirbenter i dss - der har
været en bølge af indlæg om BW s indlæg og hans person som nu er taget
af efter en LANG kamp - hvis du vil skrive dem på usnet så skrive dem
i dk.snak.snik hvor BW læser med og med garenti vil være meget glad
for at besvare dig !

>/Helle

fut :dk.snak.snik

--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)