Trainspotting....wow !
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 07-07-02 21:44

Trainspotting er bedre end hvad TV2, TV3, Tv Danmark, og alle de andre
amatør og wanna-be kanaler, har sendt de sidste mange år.

Rightfully fucking so !

Criterion har bare af, at duplikere deres "gamle" laserdisc udgivelse, og
gi' den en anamorfisk overførsel, fucking pronto you lousy fucking cunts !

Ahem....blev lige båret lidt med der..

Thomas.....fucking right !

Fra : Jens Thomsen

Dato : 07-07-02 23:19

"Thomas Mouritsen" <miles@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Criterion har bare af, at duplikere deres "gamle" laserdisc udgivelse, og
> gi' den en anamorfisk overførsel, fucking pronto you lousy fucking cunts !

Det er næppe realistisk på nuværende tidspunkt. Der har ganske vist floreret
mange rygter om det, men Criterion benægtede sidste efterår, at de havde
rettighederne (bl.a. i deres chat session på Home Theater Forum). SVJV
sidder Miramax på tungt filmen, og da de ikke er kendt som de mest aktive
udgivere, så varer det garanteret alt for længe, før vi kommer til at se en
ordentlig udgivelse af den. Desværre.

MVH
Jens

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 08-07-02 12:51

"Jens Thomsen" <jens@groenjord.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> udgivere, så varer det garanteret alt for længe, før vi kommer til at se

Jeg er meget glad for, at det netop er lykkedes mig, at score en
Trainspotting Criterion LD, til 250,-

Den er endda i mint condition, da min ven aldrig har set filmen !

Mvh. Thomas

Fra : Jens Thomsen

Dato : 08-07-02 15:41

> Jeg er meget glad for, at det netop er lykkedes mig, at score en
> Trainspotting Criterion LD, til 250,-
>
> Den er endda i mint condition, da min ven aldrig har set filmen !

Lækkert. Jeg har selv haft den engang. Det er en fin udgave. Jeg morede mig
ret meget over det medfølgende papir med oversættelser fra skotsk til
engelsk.

MVH
Jens