MS Windows
briani 27239
W2K logon
Fra : Erik Jensen

Dato : 07-07-02 21:35

Jeg har en pc med W2K Professional

Maskinen starter normalt og jeg skriver brugernavn og adgangskode for at
logge på.
Maskinen spiller en jingle som tegn på at jeg er logget på systemet.

Herefter kommer en dialogboks med meddelelsen 'Saving System Settings' som
normalt vises når jeg logger af.

Herefter vises login dialogen igen.

Jeg kan ikke logge på maskinen uanset hvilken User ID jeg bruger -Jeg bliver
logget af igen med det samme hvergang.

Jeg har søgt på nettet og har ikke kunnet finde andre med dette problem.

Jeg vil være taknemmelig hvis nogen her kan hjælpe mig

mvh. /Erik Jensen

Fra : Karsten Aarhus

Dato : 08-07-02 15:23

Hej Erik,

Jeg synes ikke lige jeg har oplevet denne fejl før, har du prøvet med
Administrator ?, hvad hvis du starter op i fejlsikkertilstand ?

Du er sikker på at du ikke har virus ?
Det kunne også tyde på at der i registerings database var sat et eller andet
som fortalt computeren at den skulle logg e af, så snart brugeren logger sig
på.

MVH

Karsten Aarhus