/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
ADSL
#NavnPoint
BjarneD 1827
severino 1802
pallebhan.. 1510
srhansen 1200
Per.Frede.. 1168
e.c 970
Nordsted1 720
strarup 690
ostemanden 657
10  CLAN 640
TDC ADSL?
Fra : B. Dam


Dato : 07-07-02 21:00

http://boomtown.net/member/adsl.php
http://internet.opasia.dk/bestil_netexpress.php
http://www.teledanmark.dk/menu/sm2536.htm

Jeg har SONOFON som udbyder af min fastnet telefon. Den vil jeg ikke
flytte over til TDC. Jeg kan kun få TDC ADSL der hvor jeg bor, kan jeg
så ikke få nogen af overstående?



 
 
Peter Elmkvist Snabe (07-07-2002)
Kommentar
Fra : Peter Elmkvist Snabe


Dato : 07-07-02 21:21


> Jeg har SONOFON som udbyder af min fastnet telefon. Den vil jeg ikke
> flytte over til TDC. Jeg kan kun få TDC ADSL der hvor jeg bor, kan jeg
> så ikke få nogen af overstående?

Jeg mener, at det kan "lade sig gøre". Det kræver "bare", at du betaler
ekstra, hvad der svarer til en telefonlinie.

Ret mig, hvis jeg tager fejl





Ole Rasmussen (08-07-2002)
Kommentar
Fra : Ole Rasmussen


Dato : 08-07-02 15:30



Hej

"B. Dam" <mob51641@orangenet.dk> wrote:

>Jeg har SONOFON som udbyder af min fastnet telefon. Den vil jeg ikke
>flytte over til TDC. Jeg kan kun få TDC ADSL der hvor jeg bor, kan jeg
>så ikke få nogen af overstående?

Det blir' nok lidt problematisk, men som Sonofon kunde må det vel være
nærliggende med Sonofon FWA ? - Se på deres hjemmesider under
"Bredbånd".

--
M.v.h. Ole®

B. Dam (08-07-2002)
Kommentar
Fra : B. Dam


Dato : 08-07-02 17:51

>> Jeg har SONOFON som udbyder af min fastnet telefon. Den vil jeg ikke

> Det blir' nok lidt problematisk, men som Sonofon kunde må det vel være

Syntes faktisk det er ret groft at TDC kræver det. I øvrigt syntes jeg
også det er underligt at man kan bestille stort set samme produkter, på
tre forskellige hjemmesider.



Ukendt (08-07-2002)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 08-07-02 18:18

On Mon, 8 Jul 2002 18:50:49 +0200, "B. Dam" <mob51641@orangenet.dk>
wrote:


>Syntes faktisk det er ret groft at TDC kræver det. I øvrigt syntes jeg
>også det er underligt at man kan bestille stort set samme produkter, på
>tre forskellige hjemmesider.
>

Det er da også frækt at man kan få stort set samme slags mælk i Netto,
Superbrugsen og Føtex.....

Mvh

Susan (som ikke kunne lade være)

Ivar Madsen (08-07-2002)
Kommentar
Fra : Ivar Madsen


Dato : 08-07-02 21:04

On Mon, 08 Jul 2002 19:17:55 +0200, Susan <> wrote:

>Det er da også frækt at man kan få stort set samme slags mælk i Netto,
>Superbrugsen og Føtex.....

Jeg synes at det ermere frækt at man vist ikke kan få "stort set samme
slags" men kun samme slags,,,

--
news.milli.dk fører pga. HD problem på min arbejdsmaskine
kun de grupper jeg selv følger mere eller mindre med i.

TBC (09-07-2002)
Kommentar
Fra : TBC


Dato : 09-07-02 01:17

"Ivar Madsen" <news-12-04-02@milli.dk> skrev i en meddelelse
news:00sjiu0ck1cak83jscupp7u6vk0qqlu2uo@4ax.com...

> Jeg synes at det ermere frækt at man vist ikke kan få "stort set samme
> slags" men kun samme slags,,,

Under alle omstændigheder kan det aldrig blive en politik der ville være med
til at fremme TDC's popularitet i offentligheden, eller får dem til at
fremstå mindre "monopolistiske". Det kan altså bare ikke fremme goodwill fra
dem af os der kommer i klemme grundet den hensynsløse politik.

TBC



Jan (14-07-2002)
Kommentar
Fra : Jan


Dato : 14-07-02 10:58

> > Jeg synes at det ermere frækt at man vist ikke kan få "stort set samme
> > slags" men kun samme slags,,,
>
> Under alle omstændigheder kan det aldrig blive en politik der ville være
med
> til at fremme TDC's popularitet i offentligheden, eller får dem til at
> fremstå mindre "monopolistiske". Det kan altså bare ikke fremme goodwill
fra
> dem af os der kommer i klemme grundet den hensynsløse politik.

Hvilken hensynsløs politik ?

/Jan



TBC (14-07-2002)
Kommentar
Fra : TBC


Dato : 14-07-02 11:08

"Jan" <jan@ingenmail.dk> skrev i en meddelelse
news:agrhvh$pkk$1@sunsite.dk...

> > Under alle omstændigheder kan det aldrig blive en politik der ville være
> med
> > til at fremme TDC's popularitet i offentligheden, eller får dem til at
> > fremstå mindre "monopolistiske". Det kan altså bare ikke fremme goodwill
> fra
> > dem af os der kommer i klemme grundet den hensynsløse politik.
>
> Hvilken hensynsløs politik ?

Den politik der er foruden hensyn til brugerens ønske om f.eks at ville have
BoomTown ADSL, men fastnettelefoni fra anden udbyder, eller evt. slet ingen
fastnet telefon, som det er muligt andre steder uden ekstra udgifter til
kobber (som endog i forvejen er TDC's)

TBC
Torben Bojer Christensen



Jan (14-07-2002)
Kommentar
Fra : Jan


Dato : 14-07-02 11:36

> > > Under alle omstændigheder kan det aldrig blive en politik der ville
være
> > med
> > > til at fremme TDC's popularitet i offentligheden, eller får dem til at
> > > fremstå mindre "monopolistiske". Det kan altså bare ikke fremme
goodwill
> > fra
> > > dem af os der kommer i klemme grundet den hensynsløse politik.
> >
> > Hvilken hensynsløs politik ?
>
> Den politik der er foruden hensyn til brugerens ønske om f.eks at ville
have
> BoomTown ADSL, men fastnettelefoni fra anden udbyder, eller evt. slet
ingen
> fastnet telefon, som det er muligt andre steder uden ekstra udgifter til
> kobber (som endog i forvejen er TDC's)

Jeg tror ikke at TDC vil ud og køre med yderligere underskud på ADSL.
Så den "politik" beholder de nok lidt endnu.
TDC Internet sætter da også prisen op på den lille ADSL-linie. Og prisen ned
på den store 2 mbit.

Du har ret at det ikke er optimalt at forlange at kunderne SKAL have deres
telefoni i TDC's koncern,
men pengene skal jo ind....og det er så åbenbart metoden. Ja, jeg ved godt
at CC f.eks ikke forlanger det,
men det er så deres valg.

/Jan



JH (14-07-2002)
Kommentar
Fra : JH


Dato : 14-07-02 11:52

Jan Wrote/Skrev:
>
> Jeg tror ikke at TDC vil ud og køre med yderligere underskud på ADSL.

Jeg tror ikke TDC kører med underskud på de den lille ADSL.
Henning Dyremose har i hvert udtalt fornylig, at TDC er i stand
til at tjene penge også på dette produkt.

> TDC Internet sætter da også prisen op på den lille ADSL-linie. Og
> prisen ned på den store 2 mbit.

Hvor har du set det?

JH





Jan (14-07-2002)
Kommentar
Fra : Jan


Dato : 14-07-02 11:59

> > Jeg tror ikke at TDC vil ud og køre med yderligere underskud på ADSL.
>
> Jeg tror ikke TDC kører med underskud på de den lille ADSL.
> Henning Dyremose har i hvert udtalt fornylig, at TDC er i stand
> til at tjene penge også på dette produkt.

Det er muligt. Men gjorde det ikke i år 2001 ihvertfald. Men det kommer vel.

> TDC Internet sætter da også prisen op på den lille ADSL-linie. Og
> prisen ned på den store 2 mbit.
> Hvor har du set det?

Arbejder derude.....desuden har alle kunder fået en mail om det

/Jan



JH (14-07-2002)
Kommentar
Fra : JH


Dato : 14-07-02 12:05


"Jan" <jan@ingenmail.dk> skrev i en meddelelse
news:agrlik$3ks$1@sunsite.dk...
> > > Jeg tror ikke at TDC vil ud og køre med yderligere underskud på
ADSL.
> >
> > Jeg tror ikke TDC kører med underskud på de den lille ADSL.
> > Henning Dyremose har i hvert udtalt fornylig, at TDC er i stand
> > til at tjene penge også på dette produkt.
>
> Det er muligt. Men gjorde det ikke i år 2001 ihvertfald. Men det
kommer vel.
>
> > TDC Internet sætter da også prisen op på den lille ADSL-linie. Og
> > prisen ned på den store 2 mbit.
> > Hvor har du set det?
>
> Arbejder derude.....desuden har alle kunder fået en mail om det
>

Jeg har ikke fået nogen mail om det!

JH



Jan (14-07-2002)
Kommentar
Fra : Jan


Dato : 14-07-02 12:01

> Jeg har ikke fået nogen mail om det!

Hvad linie har du ?



JH (14-07-2002)
Kommentar
Fra : JH


Dato : 14-07-02 12:26


"Jan" <jan@ingenmail.dk> skrev i en meddelelse
news:agrlmf$47f$1@sunsite.dk...
> > Jeg har ikke fået nogen mail om det!
>
> Hvad linie har du ?

BB ADSL 256/128


JH




Jan (14-07-2002)
Kommentar
Fra : Jan


Dato : 14-07-02 13:12

> Jeg har ikke fået nogen mail om det!
> Hvad linie har du ?
> BB ADSL 256/128

Det er ikke TDC Internet jo :)

Det er TDC Teledanmark

/Jan



TBC (14-07-2002)
Kommentar
Fra : TBC


Dato : 14-07-02 13:39

"Jan" <jan@ingenmail.dk> skrev i en meddelelse
news:agrpqo$c7f$1@sunsite.dk...

> Det er TDC Teledanmark

Selv for os udenforstillede kunne det da være rart at vide hvad de nye
priser er

Er der nogle der gider at poste dem ?

TBC
Torben Bojer Christensen



Ivar Madsen (14-07-2002)
Kommentar
Fra : Ivar Madsen


Dato : 14-07-02 13:40

On Sun, 14 Jul 2002 14:11:59 +0200, "Jan" <jan@ingenmail.dk> wrote:

>> Jeg har ikke fået nogen mail om det!
>> Hvad linie har du ?
>> BB ADSL 256/128
>Det er ikke TDC Internet jo :)
>Det er TDC Teledanmark

ifl. http://www.teledanmark.dk/menu/sm2539.htm
så ændres priserne på BB også, så da han har en linie der stiger i
pris, så skal TDC varsle prisstigningen ifl. abonnementsvilkkårene, og
det er der så noget der tyder på at det har TDC ikke gjort = de kan
glemme den prisstigning pr. 1/8 2002.

--
news.milli.dk fører pga. HD problem på min arbejdsmaskine
kun de grupper jeg selv følger mere eller mindre med i.

Martin Højriis Krist~ (14-07-2002)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 14-07-02 13:54

"Ivar Madsen" <news-12-04-02@milli.dk> skrev i en meddelelse
news:14s2ju057m10d1rtpajfjpa3krhpejtanq@4ax.com...
> ifl. http://www.teledanmark.dk/menu/sm2539.htm
> så ændres priserne på BB også, så da han har en linie der stiger i
> pris, så skal TDC varsle prisstigningen ifl. abonnementsvilkkårene

Hvilket er gjort i dagbladene

> og
> det er der så noget der tyder på at det har TDC ikke gjort = de kan
> glemme den prisstigning pr. 1/8 2002.

Næppe

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



Peter Brodersen (14-07-2002)
Kommentar
Fra : Peter Brodersen


Dato : 14-07-02 16:22

On Sun, 14 Jul 2002 14:53:45 +0200, "Martin Højriis Kristensen"
<usenet@makr.dk> wrote:

>> ifl. http://www.teledanmark.dk/menu/sm2539.htm
>> så ændres priserne på BB også, så da han har en linie der stiger i
>> pris, så skal TDC varsle prisstigningen ifl. abonnementsvilkkårene
>Hvilket er gjort i dagbladene

Er samtlige kunder blevet varslet prisstigningen jf.
abonnementsvilkårene?

--
- Peter Brodersen

Martin Højriis Krist~ (14-07-2002)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 14-07-02 16:40

"Peter Brodersen" <usenet@ter.dk> skrev i en meddelelse
news:ags4ue$9m7$1@dknews.tiscali.dk...
> Er samtlige kunder blevet varslet prisstigningen jf.
> abonnementsvilkårene?

Vilkårene siger:
"Ændringerne meddeles kunden ved offentliggørelse i landsdækkende
dagblade. Som et supplement eller som et alternativ kan TDC Internet
vælge at underrette kunden ved fremsendelse af en skriftlig meddelelse"

Disse vilkår er naturligvis overholdt, ellers ville prisstigningen jo
ikke være juridisk bindende

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



Jan (14-07-2002)
Kommentar
Fra : Jan


Dato : 14-07-02 14:00

> ifl. http://www.teledanmark.dk/menu/sm2539.htm
> så ændres priserne på BB også, så da han har en linie der stiger i
> pris, så skal TDC varsle prisstigningen ifl. abonnementsvilkkårene, og
> det er der så noget der tyder på at det har TDC ikke gjort = de kan
> glemme den prisstigning pr. 1/8 2002.

Hvorfor det ?
Gælder
http://www.teledanmark.dk/html/privat/internet/bredbaand/pdf/2002_bredbaand_
introbroc_44.pdf
Vilkår, punkt 19 da ikke for ham ??

/Jan



Ivar Madsen (14-07-2002)
Kommentar
Fra : Ivar Madsen


Dato : 14-07-02 14:13

On Sun, 14 Jul 2002 14:59:48 +0200, "Jan" <jan@ingenmail.dk> wrote:

>> ifl. http://www.teledanmark.dk/menu/sm2539.htm
>> så ændres priserne på BB også, så da han har en linie der stiger i
>> pris, så skal TDC varsle prisstigningen ifl. abonnementsvilkkårene, og
>> det er der så noget der tyder på at det har TDC ikke gjort = de kan
>> glemme den prisstigning pr. 1/8 2002.
>
>Hvorfor det ?
>Gælder
>http://www.teledanmark.dk/html/privat/internet/bredbaand/pdf/2002_bredbaand_
>introbroc_44.pdf
>Vilkår, punkt 19 da ikke for ham ??

Havde ikke lige lagt mærke til den med landsdækkende aviser, og har
heller ikke set en sådan annonce.

Jeg vil så sige, at ADSL er i høj grad noget yngere mensker [1] har,
og de er kendt (af dagbladene) for ikke at læse aviser, så jeg synes
at det er et dårligt sted at annoncere denslags. Men det ændre jo ikke
på gyldigheden af annonceringen.


[1] Ved godt at mange ældre mensker også har ADSL.

--
news.milli.dk fører pga. HD problem på min arbejdsmaskine
kun de grupper jeg selv følger mere eller mindre med i.

Jan (14-07-2002)
Kommentar
Fra : Jan


Dato : 14-07-02 15:11

> Havde ikke lige lagt mærke til den med landsdækkende aviser, og har
> heller ikke set en sådan annonce.

Men den har været der.

> Jeg vil så sige, at ADSL er i høj grad noget yngere mensker [1] har,
> og de er kendt (af dagbladene) for ikke at læse aviser, så jeg synes
> at det er et dårligt sted at annoncere denslags. Men det ændre jo ikke
> på gyldigheden af annonceringen.

Nej. Jeg synes heller ikke det er den bedste fremgangsmåde, men det er nu en
gang sådan det er.

/Jan




Kate (16-07-2002)
Kommentar
Fra : Kate


Dato : 16-07-02 22:07

Ivar Madsen <news-12-04-02@milli.dk> wrote in
news:b2u2jucqtojbta98gttnpksv75ptt7p94p@4ax.com:


> Jeg vil så sige, at ADSL er i høj grad noget yngere mensker [1]
> har, og de er kendt (af dagbladene) for ikke at læse aviser, så
> jeg synes at det er et dårligt sted at annoncere denslags. Men det
> ændre jo ikke på gyldigheden af annonceringen.
>
>
> [1] Ved godt at mange ældre mensker også har ADSL.
>

Tja, jeg er vel hverken ældre eller yngre Sådan midt imellem og
indrømmet jeg læser stort set aldrig aviser, jeg hører radioaviser hver
dag og ser nyhedsudsendelser næsten hver dag. Orange skrev heldigvis en
mail til mig om deres prisstigning, ellers var jeg da blevet mere sur
end jeg blev over mailen. I mailen henviste de ogsp til offentlig
annoncering, som jeg jo så ikke havde set da jeg jo ikke læser aviser.
Så jeg må tilslutte mig dig, Ivar, ikke så smart kun at annoncere det i
dagblade og deslige.

Kate

Martin Højriis Krist~ (16-07-2002)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 16-07-02 22:19

"Kate" <kate@oliwer.dkligeher> skrev i en meddelelse
news:ah21tq$2t3$14@sunsite.dk...
> Så jeg må tilslutte mig dig, Ivar, ikke så smart kun at annoncere det
i
> dagblade og deslige.

Hvor smart er det så at acceptere sådanne kundevilkår?

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



Ivar Madsen (16-07-2002)
Kommentar
Fra : Ivar Madsen


Dato : 16-07-02 22:55

On Tue, 16 Jul 2002 23:19:24 +0200, "Martin Højriis Kristensen"
<usenet@makr.dk> wrote:

>> Så jeg må tilslutte mig dig, Ivar, ikke så smart kun at annoncere det i
>> dagblade og deslige.
>Hvor smart er det så at acceptere sådanne kundevilkår?

Hvis der var tale om en stor ordre, hvor køber og sælger mødes, måske
flere gange, for at forhandle handlen igennem, og sælger også
kontakter køber løbende efter handlen, for at sikre at kunden nu også
er tilfres. Så ville jeg aldrig acceptere sådanne vilkår. MEN nu er
der tale om et masse produkt som sælger spytter ud lige så hurtigt som
de kan få kunder, og kan nå at producere varen, så der er ikke så
meget at gøre ved kundevilkårene, det er "take it or live it"

--
news.milli.dk fører pga. HD problem på min arbejdsmaskine
kun de grupper jeg selv følger mere eller mindre med i.

JH (17-07-2002)
Kommentar
Fra : JH


Dato : 17-07-02 09:48

Ivar Madsen Wrote/Skrev:

> On Tue, 16 Jul 2002 23:19:24 +0200, "Martin Højriis Kristensen"
> <usenet@makr.dk> wrote:
>
>>> Så jeg må tilslutte mig dig, Ivar, ikke så smart kun at annoncere
>>> det i dagblade og deslige. Hvor smart er det så at acceptere
>>> sådanne kundevilkår?
>
> Hvis der var tale om en stor ordre, hvor køber og sælger mødes, måske
> flere gange, for at forhandle handlen igennem, og sælger også
> kontakter køber løbende efter handlen, for at sikre at kunden nu også
> er tilfres. Så ville jeg aldrig acceptere sådanne vilkår. MEN nu er
> der tale om et masse produkt som sælger spytter ud lige så hurtigt som
> de kan få kunder, og kan nå at producere varen, så der er ikke så
> meget at gøre ved kundevilkårene, det er "take it or live it"

Fuldstændig enig - og hvor svært kan det være at sende en
mail ud til sine kunder?

JH




Martin Højriis Krist~ (17-07-2002)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 17-07-02 09:52

"JH" <nospamos@eurosport.com> skrev i en meddelelse
news:3d352e54$0$16803$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Fuldstændig enig - og hvor svært kan det være at sende en
> mail ud til sine kunder?

Hvordan skulle man kende kundernes e-mailadresser og vide at de læser
mailen?
(hint: ikke alle bruger den adresse de får af deres accessprovider)

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



Ivar Madsen (17-07-2002)
Kommentar
Fra : Ivar Madsen


Dato : 17-07-02 10:10

On Wed, 17 Jul 2002 10:52:04 +0200, "Martin Højriis Kristensen"
<usenet@makr.dk> wrote:

>Hvordan skulle man kende kundernes e-mailadresser og vide at de læser
>mailen?

Hos CC har du en mailadr ligende cc2345@vip.cybercity.dk til den kan
du få et alias, CC sender (eller sendte dengang jeg var kunde hos
dem), på den mail.

Da jeg blev BB kunde, fik jeg en adr. det var en servicemedarbejder
der oprettede den, da hun var inde og rode med oplysningerne pga. fejl
40 fra teknikken der konventerte fra NE til BB. Jeg fik det indtryk
at min forbindelse ikke kunne bruges til så meget før det var ordnet,
måske jeg har fået et forkert indtryk, jeg kunne ikke få nogen
forbindelse på ADSL'en før hun havde rettet op på teknikkerens fejl40,
så jeg har ikke forsøgt.

>(hint: ikke alle bruger den adresse de får af deres accessprovider)

Det er heller ikke alle der åbner alle kuverter post danmark kommer
med, jeg har forvard på den @tdcadsl.dk jeg har, så den kommer på
noget jeg ser.

BTW så er det bl.a. den boks jeg har problemmer med at oprette i
mercury32 som beskrevet i anden gruppe.

--
news.milli.dk fører pga. HD problem på min arbejdsmaskine
kun de grupper jeg selv følger mere eller mindre med i.

JH (17-07-2002)
Kommentar
Fra : JH


Dato : 17-07-02 10:47

Martin Højriis Kristensen Wrote/Skrev:

> "JH" <nospamos@eurosport.com> skrev i en meddelelse
> news:3d352e54$0$16803$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>> Fuldstændig enig - og hvor svært kan det være at sende en
>> mail ud til sine kunder?
>
> Hvordan skulle man kende kundernes e-mailadresser og vide at de læser
> mailen?
> (hint: ikke alle bruger den adresse de får af deres accessprovider)

Det er muligt - men man kunne jo roligt sende ud til de kunder
der har en adresse med "adsl" i.
Hvis kunden så ikke bruger den, er det jo ikke anderledes end
hvis kunden ikke læser dagblade.

JH




Martin Højriis Krist~ (17-07-2002)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 17-07-02 10:53

"JH" <nospamos@eurosport.com> skrev i en meddelelse
news:3d353c12$0$16822$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> man kunne jo roligt sende ud til de kunder
> der har en adresse med "adsl" i.
> Hvis kunden så ikke bruger den, er det jo ikke anderledes end
> hvis kunden ikke læser dagblade.

Der er svjv også udsendt mails, hvilket kundevilkårene jo også nævner
kan bruges som et supplement.
Men det er dødfødt at lave kundevilkår hvor man forpligter sig til at
informere via mail

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



JH (17-07-2002)
Kommentar
Fra : JH


Dato : 17-07-02 11:54

Martin Højriis Kristensen Wrote/Skrev:

> "JH" <nospamos@eurosport.com> skrev i en meddelelse
> news:3d353c12$0$16822$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>> man kunne jo roligt sende ud til de kunder
>> der har en adresse med "adsl" i.
>> Hvis kunden så ikke bruger den, er det jo ikke anderledes end
>> hvis kunden ikke læser dagblade.
>
> Der er svjv også udsendt mails, hvilket kundevilkårene jo også nævner
> kan bruges som et supplement.

Jeg *har* en "adsl-adresse" og har ikke modtaget nogen mail.


> Men det er dødfødt at lave kundevilkår hvor man forpligter sig til at
> informere via mail

Informering via mail fungerer faktisk hos andre udbydere - get2net,
Tiscali feks.
Jeg er så ikke lige klar over hvor vidt de har forpligtet sig til det.

JH






FH (17-07-2002)
Kommentar
Fra : FH


Dato : 17-07-02 21:04

On Wed, 17 Jul 2002 12:53:43 +0200, "JH" <nospamos@eurosport.com>
wrote:

>Informering via mail fungerer faktisk hos andre udbydere - get2net,
>Tiscali feks.

Prøv så lige at spørge min gamle far - han er kunde hos Tiscali; men
bruger ikke deres mail, da de har det med at ændre system.
Han har derfor fået en på mit domæne; men fik aldrig den mail, der var
sendt til Tiscali-kontoen. Hvorfor ved jeg ikke; men der var sat
forward på den "gamle" postkasse.

I denne mail fortalte de, at de havde skiftet system, og man derfor
skulle ændre i sin opkaldsprofil - det er så lidt svært at komme til
at læse, når man ikke længere kunne komme online

>Jeg er så ikke lige klar over hvor vidt de har forpligtet sig til det.

Svjv har de ikke forpligtet sig

--
Flemming H.

Jesper Dybdal (17-07-2002)
Kommentar
Fra : Jesper Dybdal


Dato : 17-07-02 10:50

"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote:

>"JH" <nospamos@eurosport.com> skrev i en meddelelse
>news:3d352e54$0$16803$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>> Fuldstændig enig - og hvor svært kan det være at sende en
>> mail ud til sine kunder?
>
>Hvordan skulle man kende kundernes e-mailadresser og vide at de læser
>mailen?
>(hint: ikke alle bruger den adresse de får af deres accessprovider)

- og fx TDC Pro@ccess ADSL-kunder får slet ingen adresse.

Men det har sandelig også undret mig at de ikke bad mig om en e-adresse da
jeg i sin tid bestilte det. Værdien af at kunne skrive til alle sine
kunder hurtigt og billigt burde være stor nok til at det er umagen værd at
opbevare en a-adresse på dem.

--
Jesper Dybdal, Denmark.
http://www.dybdal.dk (in Danish).

Martin Højriis Krist~ (17-07-2002)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 17-07-02 10:53

"Jesper Dybdal" <jdunet@u8.dybdal.dk> skrev i en meddelelse
news:hafajugpne4s0fs17l939pb97utn54976k@dtext.news.tele.dk...
> Værdien af at kunne skrive til alle sine
> kunder hurtigt og billigt burde være stor nok til at det er umagen
værd at
> opbevare en a-adresse på dem.

Enig

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



[Odense] Jens C. Han~ (17-07-2002)
Kommentar
Fra : [Odense] Jens C. Han~


Dato : 17-07-02 20:59

JH wrote:
>
> Fuldstændig enig - og hvor svært kan det være at sende en
> mail ud til sine kunder?

Der følger f.eks. ikke en emailadresse med til Pro@ccess..


Ivar Madsen (14-07-2002)
Kommentar
Fra : Ivar Madsen


Dato : 14-07-02 13:28

On Sun, 14 Jul 2002 12:59:23 +0200, "Jan" <jan@ingenmail.dk> wrote:

>> TDC Internet sætter da også prisen op på den lille ADSL-linie. Og
>> prisen ned på den store 2 mbit.
>> Hvor har du set det?
>
>Arbejder derude.....desuden har alle kunder fået en mail om det

Jeg så det tiderliger i dag på www.tele.dk, men jeg har ikke fået
nogen mail om det. Har dog heller ikke en af de to hastigheder.

--
news.milli.dk fører pga. HD problem på min arbejdsmaskine
kun de grupper jeg selv følger mere eller mindre med i.

Olsen (14-08-2002)
Kommentar
Fra : Olsen


Dato : 14-08-02 15:47

"B. Dam" <mob51641@orangenet.dk> wrote in message
news:aga6kk$d1$1@sunsite.dk

>
> Jeg har SONOFON som udbyder af min fastnet telefon. Den vil jeg ikke
> flytte over til TDC. Jeg kan kun få TDC ADSL der hvor jeg bor, kan jeg
> så ikke få nogen af overstående?

Er det kun for undgå TDC som fastnetoperatør, at du ikke vil
flytte - eller er det fordi Sonofon har noget, som de andre ikke har? I
modsat fald var det måske værd at undersøge Tele2´s ADSL-tilbud.


--
Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408526
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste