sessions... aktiveres?
Fra : Steen Nielsen

Dato : 07-07-02 19:49

Hej
Skal sessions på en eller anden fancy måde aktiveres før brug?.. for jeg kan
slet ikke få nogle sider til at virke i PHP som bruger sessions....
det er som om der lige mangler at blive tændt for kontakten...

Jeg har lavet en copy/paste fra
http://www.netcoders.dk/articles.asp?mode=show_article&article_id=100&tech_i
d=2

Og de to sider er som de skal være... men når jeg trykker på knappen som
bliver lavet på side 1.. så ser der ikke noget... den kommer bare til samme
side igen og igen...

Hvad er det lige jeg har glemt..

på forhånd tak
Steen Nielsen

Fra : -Martin-

Dato : 07-07-02 21:32

On Sun, 7 Jul 2002 20:48:47 +0200, "Steen Nielsen" <steen@msdesign.dk>
wrote:

> [...]
>bliver lavet på side 1.. så ser der ikke noget... den kommer bare til samme

Jo ... det er sikkert fordi din server kører PHP 4.2xxx så hvis du
kigger i posten som hedder "adresse variabler" .. lige over denne post
så kan du se at du ska bruge de såkaldte super globals array (eller
hva de nu kaldes)

$_SESSION["var"];