Nye billeder
Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 07-07-02 16:16

For dem der måtte have lyst til at se på mine drenge

http://www.kode-fu.net/misserne/07-07-2002/

--
Jacob Saaby Nielsen

Fra : goofy

Dato : 07-07-02 18:01

hej
Flotte katte
Steen

Fra : Kate

Dato : 07-07-02 22:59

Jacob Saaby Nielsen <jay@dontspamme.kode-fu.net> wrote in

> For dem der måtte have lyst til at se på mine drenge
>
> http://www.kode-fu.net/misserne/07-07-2002/

Hæhæ, Scottie ligner en rigtig lømmel og Djamal er godt nok en flot
fyr. Er han blevet mere tryg ved dig?

Kate

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 08-07-02 07:48

In article <agadi4$gml$4@sunsite.dk>, kate@oliwer.dkligeher says...

> Hæhæ, Scottie ligner en rigtig lømmel og Djamal er godt nok en flot
> fyr. Er han blevet mere tryg ved dig?

Jeps. Når han ligger inde på sengen, kan jeg gå ind til ham og klø ham
på maven, så han ligger og spinder og strækker sig. Dejligt

--
Jacob Saaby Nielsen

Fra : Kate

Dato : 08-07-02 20:51

> Jeps. Når han ligger inde på sengen, kan jeg gå ind til ham og klø
> ham på maven, så han ligger og spinder og strækker sig. Dejligt

åh, det var godt Man bliver så glad når de viser en tillid.
Lige da jeg havde fået Lante hjem tænkte jeg da også en del over at jeg
jo havde fået en voksen kat, han var 2 år, men med det tætte forhold
jeg har fået til ham vil jeg aldrig mere være bange for at tage en
voksen kat ind.
Jeg er sikker på at Djamal nok skal glemme at han nogensinde har boet
et andet sted.

Kate

Fra : Maria Humle

Dato : 10-07-02 12:26

"Jacob Saaby Nielsen" <jay@dontspamme.kode-fu.net> wrote in message

> For dem der måtte have lyst til at se på mine drenge
>
> http://www.kode-fu.net/misserne/07-07-2002/

Det er dejlige katte du har! Hvilken race er de? Er den ene en somali?

Maria

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 10-07-02 16:31

In article <d240ffedb3c8fe0fea5c5ae13d0cc794.90291@mygate.mailgate.org>,
mariamille15@hotmail.com says...

> Det er dejlige katte du har! Hvilken race er de? Er den ene en somali?

Jeps. Djamal er somali, Scottie er tonkineser Og ja, mine drenge er
dejlige

--
Jacob Saaby Nielsen