MacSOUP X
Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 07-07-02 15:44

Sad lige og læste comp.sys.mac.systems og faldt over denne bemærkning
der muligvis måtte have interesse:

> An OSX Beta version is being released next week (according to Stefan
> anyway).

Bolig søges i KBH Besides, if you can't get a decent kernal panic
or two in a month, what's the point of living?

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 07-07-02 16:35

In article <54k9ga.v05.ln@g4.reippuert.dk>,

> Sad lige og læste comp.sys.mac.systems og faldt over denne bemærkning
> der muligvis måtte have interesse:

WAHUUUUUUUUU!!!

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 07-07-02 17:27

> Sad lige og læste comp.sys.mac.systems og faldt over denne bemærkning
> der muligvis måtte have interesse:

Skifter du så tilbage igen

(Da det er de eneste program jeg bruger Classic til vil jeg lige høre
gruppen ad, om det er en fordel ikke at ha' OS 9 på computeren sammen
med OS X. Jeg synes at ku' huske at ha' læst noget om at OS X går ind
ind i sytemmappen på OS 9 og tjekker fonte under opstart. Måske kunne
man klippe nogle sekunder at boottiden, hvis man smed OS 9 væk.)

Jeg synes nemlig OS X er det feeeeedeste OS og at ALLE burde bruge det

Martin

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 07-07-02 19:17

On Sun, 7 Jul 2002 18:26:45 +0200, Martin Bredthauer <mb@talent.dk> wrote:

> Skifter du så tilbage igen

Det tror jeg ikke, jeg er blevet helt glad for slrn (og for den sags
skyld MT-newswatcher). Desuden synes jeg bedre om kombinationen af en lokal
newsserver der kan tapper flere servere transperant, og en online
reader, end en offline reader. en komandolinie reader som eks. slrn
har envidere den fordel at den kan betjenes over ssh.

Dog beholder jeg nok suppen til lange tråde og søgning efter gamle
artikler.

> [...]
> ind i sytemmappen på OS 9 og tjekker fonte under opstart. Måske kunne
> man klippe nogle sekunder at boottiden, hvis man smed OS 9 væk.)

Jeg tror ikke der er meget at spare. Du kan iøvrigt flytte dine MacOS
9 fonte over i en af Mac OS X's skriftmapper.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 07-07-02 19:43

Morten Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> writes:

> reader, end en offline reader. en komandolinie reader som eks. slrn
> har envidere den fordel at den kan betjenes over ssh.

Som jeg sagde - du er i virkeligheden en Unix-nørd :)

Det at kunne bruge flere programmer til at løse en større opgave
betyder at man kan vælge disse efter hvilke der løser opgaven bedst.
En lokal newsserver betyder at man ikke behøver have en offline del i
ens yndlingsprogram.
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 08-07-02 00:50

In article <kkit3rv0ot.fsf@mimer.null.dk>, Thorbjoern Ravn Andersen wrote:

> Som jeg sagde - du er i virkeligheden en Unix-nørd :)

shy!

> [...]
> betyder at man kan vælge disse efter hvilke der løser opgaven bedst.
> En lokal newsserver betyder at man ikke behøver have en offline del i

netop