Hjælp !tricks til at få google til at find~
Fra : Peter guldberg

Dato : 07-07-02 15:33

Jeg har brug for hjælp til at få google's search bots til at finde min
hjemmeside.Er der nogen der lige kian tage et kig på min side og evt. komme
med nogle gode råd ?
Ved ikke lige hvordan man skal gribe det an.
http://home1.stofanet.dk/manwiththeplan/

På forhånd tak

M.V.H Peter G.

Fra : Jakob Højlev Jørgens~

Dato : 07-07-02 16:15

"Peter guldberg" <guldberg10@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har brug for hjælp til at få google's search bots til at finde min
> hjemmeside.Er der nogen der lige kian tage et kig på min side og evt.
komme
> med nogle gode råd ?

Du skal tilmelde din side på http://www.google.com/intl/da/addurl.html
Det er også en god idé også at tilmelde den til Open Directory Project, som
er det katalog Google anvender. Hvis din side kommer med i dette katalog, er
der større sandsynlighed for, at din side kommer til at optræde blandt
Googles søgeresultater. Du kan tilmelde siden til ODP på
http://dmoz.org/add.html

Det er også en god idé, at få andre til at linke til din side. Det kan være
vanskeligt, men tilmeld den i så mange søgekataloger, du kan finde

Der er i øvrigt megen hjælp at hente, og råd fra eksperter på
http://joyzone.dk

Der går typisk nogle måneder fra du har tilmeldt din side, til du kan finde
den på Google...

Held og lykke med det...

/Jakob Højlev Jørgensen