futureent.com
Fra : Stefan Bruhn

Dato : 07-07-02 15:26

Hej!

Jeg har læst om den shop flere gange så jeg ville lige kigge på den og
alt ser jo fint ud, bortset fra at de skriver at alle varer sendes fra
Nordamerika og det er jo ikke så smart hvis der kommer told oveni fordi
det er fra et ikke-EU land.

Hvordan forholder det sig?

--
Mvh. Stefan
Website: http://www.3x7.dk/ | http://ghashul.dk/

Fra : HKJ

Dato : 07-07-02 15:38

"Stefan Bruhn" <devnull@bruhn.tk> wrote in message
> [...]
> alt ser jo fint ud, bortset fra at de skriver at alle varer sendes fra
> Nordamerika og det er jo ikke så smart hvis der kommer told oveni fordi

De sendes via England hvor de fortolles. Så der er ingen grund til
bekymring.

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 07-07-02 15:39

"Stefan Bruhn" <devnull@bruhn.tk> skrev i en meddelelse
> [...]
> alt ser jo fint ud, bortset fra at de skriver at alle varer sendes fra
> Nordamerika og det er jo ikke så smart hvis der kommer told oveni fordi

Frygt ej ; De sender skam fra England.

Thomas.....som modtager sine pakker fra Future Entertainment i løbet af 2-4
dage

Fra : Emil Rune

Dato : 08-07-02 17:01

"Thomas Mouritsen" <miles@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Thomas.....som modtager sine pakker fra Future Entertainment i løbet af
2-4
> dage

Ja, det er dejligt....Jeg er også en af dem ;)

Emil

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 07-07-02 16:04

On Sun, 07 Jul 2002 16:26:00 +0200, Stefan Bruhn <devnull@bruhn.tk>
wrote:

> [...]
>alt ser jo fint ud, bortset fra at de skriver at alle varer sendes fra
>Nordamerika og det er jo ikke så smart hvis der kommer told oveni fordi

Tak til begge svarene, det lyder jo aldeles dejligt :)
Så skal den site i hvert fald bookmarkes!

Fra : Per K

Dato : 07-07-02 17:34

Apropos forretningen, når den ligger på en amerikansk server, kan de så
undgå den dersens nye EU lov ang. forbud mod Reg1´ere som kommer senere
på året ?
På en måde kan man jo sige at man handler hos en US forhandler, og ikke
en EU forhandler.

Venligst Per

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 07-07-02 19:25

"Jens Thomsen" <jens@groenjord.dk> skrev:

> Hvor har du hørt om en ny EU lovs indførsel i UK?

Det er et EU direktiv, der skal implementeres i de enkelte landes
lovgivning senest 22. december i år. Dvs. også i England.

> SVJV er denne udvidelse af
> ophavsretten allerede indført i UK for længe siden

Du har formentligt ret. Fidusen med Future Entertainment skulle være,
at de fungerer som et slags personligt importfirma, der ikke har et
lager i England.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Jens Thomsen

Dato : 07-07-02 19:24

"Per K" <persen1@NONOyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> på året ?
> På en måde kan man jo sige at man handler hos en US forhandler, og ikke

Serverplaceringen burde være ligegyldig. FE er et britisk firma og må derfor
høre under britisk lovgivning.

Hvor har du hørt om en ny EU lovs indførsel i UK? Alt hvad jeg har læst på
det seneste handler om lovens indførsel i Danmark, hvilket er irrelevant for
britiske firmaer. SVJV er denne udvidelse af ophavsretten allerede indført i
UK for længe siden, hvilket netop har betydet, at DVD'er fra andre regioner
ikke kan købes i forretninger derovre mere.

MVH
Jens

Fra : Morten DH

Dato : 09-07-02 05:40

Jens Thomsen <jens@groenjord.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d288548$0$12723$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
regioner
> ikke kan købes i forretninger derovre mere.

Ak ja alt det besvær de stakkels DVD-udgivere må igennem - i stedet for bare
at komme med nogle ordentlige udgivelser i reg. 2