MS Windows
briani 27239
XP administrator
Fra : Brizz

Dato : 07-07-02 14:50

Når man starter XP op fra ren instalation. så er den konto der er vel en
admin konto? så vil jeg oprette en ny konto. Den fortæller mig så at jeg
skal oprette mindst 1 admin konto inden jeg kan lave andre konti. Hvorfor
kan XP ikke se den første konto som en admin konto? og når jeg så prøver at
lave en ny admin konto reagerer den ikke.
Nogen ideer?
spørgsmål 2.
Hvordan sætter jeg den op når jeg får flere konto at det er konto x den skal
logge på med hver gang isteddet for at spørge i opstart?
Håber nogen kan hjælpe
Mvh
Brian

Fra : C A

Dato : 07-07-02 16:13

> [...]
at
> lave en ny admin konto reagerer den ikke.

På min pc kan jeg fra start se 1 konto med mit navn og med
administratorrettigheder. Men i virkeligheden er der også en ´rigtig´
administrator konto - den er bare skjult... Den kan jeg så få frem ved at
bruge tweakUI. Men det er altså denne der er den ´rigtige´
administratorkonto. Den konto der fra start kommer frem har ´kun´
administratorrettigheder... Jeg bruger win xp pro dk...

- også med tweakUI

Fra : Brizz

Dato : 07-07-02 16:45

> [...]
> administratorkonto. Den konto der fra start kommer frem har ´kun´
> administratorrettigheder... Jeg bruger win xp pro dk...

Ok men hvorfor bruger man ikke denne "originale" admin. profil?

> skal
>

> - også med tweakUI

Ok.
Takker