MS Windows
briani 27239
Elementer i proceslinjen
Fra : Erik

Dato : 07-07-02 12:58

Hvordan kan jeg slette tidligere elementer i proceslinjen?. jeg ved godt at
de kan skjules når de er inaktiv, men jeg vil gerne have slettet dem helt

Fra : Morten

Dato : 07-07-02 13:01

> Hvordan kan jeg slette tidligere elementer i proceslinjen?. jeg ved godt at
> de kan skjules når de er inaktiv, men jeg vil gerne have slettet dem helt

Hvad mener du med 'tidligere elementer'?
Hvilken windows bruger du?

Mvh.
Morten

Fra : Erik

Dato : 07-07-02 13:04

"Morten" <morten789@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad mener du med 'tidligere elementer'?
> Hvilken windows bruger du?

Jeg tror at han mener ikoner i systembakken. De kan skjules når de er
inaktive / altid / aldrig.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 07-07-02 14:56

In dk.edb.system.ms-windows, Erik wrote:

>Jeg tror at han mener ikoner i systembakken. De kan skjules når de er
>inaktive / altid / aldrig.

Citat slut :) Hvis jeg lige må færdiggøre mine egne ord:

"Jeg tror at han mener ikoner i systembakken. De kan skjules når de er
inaktive / altid / aldrig. Men har man haft et program dernede en gang
(og lad os sige derefter har afinstalleret programmet), er det ikke
muligt at fjerne det fra listen under "Hide inactive icons" (skjul
inaktive ikoner)."

--
Lars Stokholm

Fra : Gevaldi

Dato : 07-07-02 17:45

Erik skrev:

> Jeg tror at han mener ikoner i systembakken. De kan skjules når de er
> inaktive / altid / aldrig.

Hvorfor skriver du: jeg tror han.....Det er da dig selv der har
stillet spørgsmålet, og så er det jo lidt underligt at komme
og svare i 3 person om sig selv:)

--
/Gevaldi (remove 369 )
http://www.wintip.dk/

Fra : Lars Stokholm

Dato : 07-07-02 18:02

In dk.edb.system.ms-windows, Gevaldi wrote:

>Hvorfor skriver du: jeg tror han.....Det er da dig selv der har
>stillet spørgsmålet, og så er det jo lidt underligt at komme
>og svare i 3 person om sig selv:)

Ok, jeg troede at jeg havde svaret på det, men så tager vi den lige:

Derfor skriver jeg så også:

--
Lars Stokholm

Fra : Gevaldi

Dato : 07-07-02 18:20

Lars Stokholm skrev:

> Ok, jeg troede at jeg havde svaret på det, men så tager vi den lige:
>
> Derfor skriver jeg så også:

Jamen Lars, prøv nu at se rigtig godt efter øverst i tråden.
Erik stiller et spørgsmål og Morten kommer med et spg.
til Erik om hvilken Windows version han bruger og dertil
svarer Erik så i tredie person:

"Jeg tror at han mener ikoner i systembakken.
De kan skjules når de er inaktive / altid / aldrig".

De første tre indlæg er altså kun Erik og Mortens, så
ser det jo lidt underligt ud at Erik pludseligt kommer
med en udtalelse: "Jeg tror han......"

Ka' du ikke følge mig i min undren?

Fra : Lars Stokholm

Dato : 07-07-02 19:16

> [...]
>
>De første tre indlæg er altså kun Erik og Mortens, så
>ser det jo lidt underligt ud at Erik pludseligt kommer

Hehe Gevaldi, jeg er helt med på hvad du mener. Og jeg tror at du får
svaret hvis du læse hele denne tråd grundigt:

Det var nemlig mig der i den tråd (i dk.edb.internet.software.browser)
prøvede at gætte mig til hvad Erik mente. Jeg sagde derfor til Knud:

"Jeg tror at han mener ikoner i systembakken. De kan skjules når de er
inaktive / altid / aldrig"

Da Erik fandt ud af at diskussionen hørte til i denne gruppe (fordi
jeg sagde det til ham), stilte han samme spørgsmål her. Da han så også
her blev spurgt om hvad han mente med spørgsmålet, kopierede han bare
det jeg havde skrevet i den anden gruppe, og satte det ind her.

Det fik mig til at skrive følgende, da han jo citerede mig:

Er du med?

--
Lars Stokholm

Fra : Gevaldi

Dato : 07-07-02 19:22

Lars Stokholm skrev:

> Er du med?

*LOL*, så er det derfor jeg ikke rigtig kunne
finde hoved og hale i denne tråd.

Jeg undskylder mange gange min uvidenhed, da
jeg jo burde have set det i den anden ng

Fra : Lars Stokholm

Dato : 07-07-02 19:28

>*LOL*, så er det derfor jeg ikke rigtig kunne
>finde hoved og hale i denne tråd.

Jeg bebrejder dig ikke, jeg ville nok også have svært ved det, hvis
ikke lige jeg vidste hvad det handlede om.

>Jeg undskylder mange gange min uvidenhed, da
>jeg jo burde have set det i den anden ng

Bah, det kan ske for selv den bedste :)

--
Lars Stokholm

Fra : Lars Stokholm

Dato : 07-07-02 19:22

In dk.edb.system.ms-windows, Lars Stokholm wrote:

[snip]
> [...]
>det jeg havde skrevet i den anden gruppe, og satte det ind her.
>
>Det fik mig til at skrive følgende, da han jo citerede mig:

Dette er altså mine ord, og ikke Eriks. Erik har bare "genbrugt", uden
at skifte 3. personen ud med en 1. person:
"Jeg tror at han mener ikoner i systembakken. De kan skjules når de er
inaktive / altid / aldrig"

For lige at vende tilbage til Eriks spørgsmål, så sagde jeg også i
dk.edb.software.browser, at jeg ikke mente at det var muligt at slette
disse ikke længere brugte programmer, fra listen under "Hide inactive
icons" (skjul inaktive ikoner) under egenskaberne for startmenuen og
processlinjen.

--
Lars Stokholm

Fra : Erik

Dato : 07-07-02 13:06

> Hvad mener du med 'tidligere elementer'?
> Hvilken windows bruger du?

Jeg bruger XP Pro.