Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Se billeder på TV
Fra : Torben Olsen

Dato : 07-07-02 12:32

Hej NG
Til mit gamle brænderprogram WinOnCd 3,8 var der et program der kunne lave
Cd'er man kunne se via DVD på TV.
Nu har jeg fået installeret WinXP og brænderprogrammet fungerer ikke mere
derfor har jeg fået Nero der fungerer fint men faciliteten der laver SVCD
virker ikke så godt som den der var i det andet program.
Er der nogen der ved om man kan få et sådan program som der var i det gamle
brænderprogram, selvfølgeligt helst freeware eller shareware.

MVH
Torben

Fra : \(4690\) Claus Smith

Dato : 07-07-02 13:06

Kan du ikke opdatere din WinOnCd via nettet?

Claus

Fra : Torben Olsen

Dato : 07-07-02 13:09

"(4690) Claus Smith" <claussmith@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Kan du ikke opdatere din WinOnCd via nettet?
>
> Claus

Desværre kan jeg ikke det fordi det ikke eksisterer mere det er opkøbt af
EasyCD som ikke har den facilitet

Torben

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 07-07-02 13:51

Torben Olsen wrote:
[...]

Hvis du kan lidt tysk findes WinOnCD 5.0 Power Edition i tysk udgave,
men ikke i engelsk, selv om navnet kunne antyde det. Og det virker fint
med XP.

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Torben Olsen

Dato : 07-07-02 18:46

Hej Michael
"Michael Lund Sørensen" <hold-diskussionen-i@nyhedsgruppen-tak.dk> skrev i
en meddelelse news:tOWV8.9025$I52.293283@news010.worldonline.dk...
> Hvis du kan lidt tysk findes WinOnCD 5.0 Power Edition i tysk udgave,
> men ikke i engelsk, selv om navnet kunne antyde det. Og det virker fint
> [...]
Tak for det, den vil jeg prøve

Torben

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 07-07-02 21:02

"Torben Olsen" skrev i en meddelelse:

> Tak for det, den vil jeg prøve
>
> Torben

Så vidt jeg husker er den godtnok på tysk - men man kan sætte den op
til at have engelske skærmbilleder, når man installerer den ?

--

Jan Vestergaard
jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk