Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Tilbehør til Canon
Fra : Jacob Olsen

Dato : 07-07-02 12:23

Har jo fået mit ixus v2, men købt via internettet

Nu vil jeg gerne have tilbehør til det, så som
taske, ram, batterier, auto-oplader og så videre...

Hvor køber man det billigst og bedst i KBH området ?

Fra : Jacob Olsen

Dato : 07-07-02 22:17

Anyone ??

Fra : Mikael

Dato : 07-07-02 23:11

Prøv Bingo Foto i Rødovre og Kamerahuset (Frederikssundsvej tror jeg nok.
Begge er på nettet under ovennænvte navne.

Mikael

Fra : BJ

Dato : 08-07-02 16:26

snip

Har selv købt batteri hos http://www.batterier.dk/ og 128 MB Sandisk hos
http://www.multimediaworld.dk/ og er godt tilfreds.
BJ

Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 10-07-02 20:59

Det var da en uhørt utålmodighed

Jeg har købt lidt forskelligt analogt Canon-grej billigt hos Foto/C i
nærheden af Kongens
Nytorv (kan ikke huske den nøjagtige adresse, men det er over for/ved siden
af Det kongelige Teater.

Mvh Mads

Fra : Psyman

Dato : 12-07-02 10:30

"Jacob Olsen" <jeo@post6.tele.dk> wrote in message
> Har jo fået mit ixus v2, men købt via internettet
>
> Nu vil jeg gerne have tilbehør til det, så som
> taske, ram, batterier, auto-oplader og så videre...

Jeg har selv haft Ixus V2 i knap en måned og her er lidt af mine erfaringer
med tilbehør.

Batteri:
Jeg købte et 680 mAh batteri ved T-Hansen og tog 180 billeder med det i
højeste opløsning fordelt ud over 5-6 dage (sjælden brug af LCD og ca 1/3
med blitz). Jeg ved ikke hvor hurtigt batteriet bliver slidt eller hvordan
det originale 840 mAh batteri klarer sig under samme forhold, men
umiddelbart vil jeg da gerne anbefale det.

Taske/etui:
Ved spejdersport fandt jeg en lille vandtæt beholder (SurfSafe) som kameraet
lige præcis passer ned i. Der er godt nok ikke plads til ekstraudstyr, men
til kanoture, strandture ol. er det IMHO en ret god løsning.

http://www.witzprod.com/Sample%20personal%20product%20page.htm

Fra : M@rk

Dato : 16-07-02 07:09

Fri, 12 Jul 2002 11:29:52 +0200, berigede "Psyman" <kratoo@hotmail.com>
dk.fritid.foto med:

>Jeg købte et 680 mAh batteri ved T-Hansen ..........

Tænker du her på:

   600 mAh Li-Ion, ELPH-S100/Ixus/Ixus 300

http://www.thansen.dk/product.asp?c=73652350&n=424795601&pn=424798186

Jeg kunne nemlig ikke finde et 680mAh batteri.

/Mark

--
M@rk, the unknown @ get2net.dk - ICQ #6564215

"When the rythm-section ain't making it